poniesienie kołka o milimetry

Data: 2018-01-22 20:49:36
Autor: Krycha
poniesienie kołka o milimetry
W dniu 17.01.2018 o 15:56, Krycha pisze:
Szafka kuchenna, po pierwszym montażu, po zawieszeniu mieściła się tuż nad płytkami, ale po zdjęciu przed malowaniem i ponownym zawieszeniu już tak dobrze nie jest.
Brakuje teraz 3 milimetry, aby była znowu nad płytkami.
(...)

Rozwiązałam problem, korzystając z Waszych rad + inwencja własna, w następujący sposób:
- drewniany kołek meblowy rozłupałam wzdłuż na pół
- końcówkę z jednej stron zaostrzyłam
- wbiłam go pod kołek ze śrubą, zaokrągloną częścią do dołu,
wszedł cały, widać było tyle miejsca.
Efekt jaki potrzebowałam.

Pozdrawiam Krycha.

poniesienie kołka o milimetry