[VWBD] ponowny przelew

Data: 2009-12-23 08:06:50
Autor: Andrzej Kłos
[VWBD] ponowny przelew
witam, nie mogę nigdzie się dopatrzeć, czy nie ma w tym banku [VWBD] możliwości puszczenia jeszcze raz tego samego przelewu, z takimi samymi danymi odbiorcy? (podobnie jak w mBanku)

Czy jedyna droga to zapisanie przelewu wzorcowego - przecież nie zawsze się wie, czy dany odbiorca pojawi się jeszcze kiedykolwiek w zleceniu przelewu?

andy_nek

Data: 2009-12-23 08:24:35
Autor: Napletec
[VWBD] ponowny przelew
witam, nie mogę nigdzie się dopatrzeć, czy nie ma w tym banku [VWBD]

VW staw8ia wysokie stnadardy bepieczeństwa, dużo wyższe niż mbank

jk

[VWBD] ponowny przelew