popaprało myszkę

Data: 2009-08-25 02:20:31
Autor: TRUX
popaprało myszkę
Nie wiem o co może chodzić. Nagle kursor myszy ogłupiał. Zaczyna sam pełzać po ekranie, stracił precyzję działa chaotycznie. Trafienie w przycisk zaczyna być problematyczne. Przeinstalowałem stery, nie pomogło. zmieniłem podkładkę, nie pomogło, przeczyściłem optykę (mysza optyczna) nie pomogło.
Co jest grane?
Używam myszki A4Tech model X6-90D model glaser (potrafi pracować na szkle)
Mam jeszcze drugą optyczną bezprzewodową. Do niedawna obie działały bez zarzutu więc na pewno nie konflikt sterów bo też A4Tech. Ten zestaw myszy mam ze dwa lata i było do niedawna oki.
A teraz bezprzwodówka potrafi w wordzie zamiast zaznaczać fragment to zaznacza całą stronę. A jak jest wyłączona i ją włączam to komp jej nie widzi. Dopiero po reboocie ją dostrzega. Ten problem pojawił się równocześnie z powstaniem kłopotu z myszą kablową gdy zaczęła dostawać narowów.

Ma kto jakiego pomysła o co może chodzić?

Pozdrawiam

Data: 2009-08-25 02:40:23
Autor: JoteR
popaprało myszkę
"TRUX" napisał:

Ten problem pojawił się równocześnie z powstaniem kłopotu z myszą
kablową gdy zaczęła dostawać narowów.

Ma kto jakiego pomysła o co może chodzić?

Port PS/2 zaczyna zdychać. Przerzuć się na USB, ten glaser jest AFAIK dwupłciowy.

JoteR

Data: 2009-08-25 20:05:00
Autor: lis6502
popaprało myszkę
Dnia pańskiego Tue, 25 Aug 2009 02:40:23 +0200
"JoteR" <joter@pf.pl> wymodził:

"TRUX" napisał:

> [...]
>
> Ma kto jakiego pomysła o co może chodzić?

Port PS/2 zaczyna zdychać. Przerzuć się na USB, ten glaser jest AFAIK dwupłciowy.

Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.
Przerabiałem to na dwóch komputerach i w każdym pomogło to samo:
delikatne odgięcie pinów z wtyczki i lekkie ściśnięcie samej wtyczki
(chodzi o deformacje jej największej metalowej części). PS/2 jest dla
myszek, nie USB :>

Data: 2009-08-25 20:25:08
Autor: JoteR
popaprało myszkę
"lis6502" napisał:

Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.

Czyli zdycha mechanicznie ;-)

Przerabiałem to na dwóch komputerach i w każdym pomogło
to samo: delikatne odgięcie pinów z wtyczki i lekkie ściśnięcie
samej wtyczki (chodzi o deformacje jej największej metalowej części).

A czy po takim zabiegu wtyczka wchodzi bez problemów do gniazd w innych płytach?

PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Ba, powiedz to producentom zarówno komputerów, jak i peryferii ;-)

JoteR

Data: 2009-08-25 20:27:20
Autor: lis6502
popaprało myszkę
Dnia pańskiego Tue, 25 Aug 2009 20:25:08 +0200
"JoteR" <joter@pf.pl> wymodził:

"lis6502" napisał:

> Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.

Czyli zdycha mechanicznie ;-)
dobra, Twoje na wierzchu :P

> [...]
> części).

A czy po takim zabiegu wtyczka wchodzi bez problemów do gniazd w

Tak, na ciasno ale wchodzi.
> PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Ba, powiedz to producentom zarówno komputerów, jak i peryferii ;-)

JoteR

Mógłym powiedzieć im dużo więcej, na przykład dlaczego idą w [MGT]Hz
zamiast skrócić czas/ilość wykonywanych instruckji ;)

Data: 2009-08-26 23:32:56
Autor: :.:.:d:.:.:
popaprało myszkę
PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Dokladnie. A DIN dla klawiatur :]
U mnie wyglada to teraz tak: klawiatura > przejsciowka DIN do PS/2 > przejsciowka PS/2 do USB > komputer.
Ciekawe jakie jeszcze przejsciowki bede musial dodac do kompletu, zanim mojej klawiaturze wybija 30 urodziny?

::f::

popaprało myszkę