popaprało myszkę

Data: 2009-08-25 02:40:23
Autor: JoteR
popaprało myszkę
"TRUX" napisał:

Ten problem pojawił się równocześnie z powstaniem kłopotu z myszą
kablową gdy zaczęła dostawać narowów.

Ma kto jakiego pomysła o co może chodzić?

Port PS/2 zaczyna zdychać. Przerzuć się na USB, ten glaser jest AFAIK dwupłciowy.

JoteR

Data: 2009-08-25 20:05:00
Autor: lis6502
popaprało myszkę
Dnia pańskiego Tue, 25 Aug 2009 02:40:23 +0200
"JoteR" <joter@pf.pl> wymodził:

"TRUX" napisał:

> [...]
>
> Ma kto jakiego pomysła o co może chodzić?

Port PS/2 zaczyna zdychać. Przerzuć się na USB, ten glaser jest AFAIK dwupłciowy.

Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.
Przerabiałem to na dwóch komputerach i w każdym pomogło to samo:
delikatne odgięcie pinów z wtyczki i lekkie ściśnięcie samej wtyczki
(chodzi o deformacje jej największej metalowej części). PS/2 jest dla
myszek, nie USB :>

Data: 2009-08-25 20:25:08
Autor: JoteR
popaprało myszkę
"lis6502" napisał:

Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.

Czyli zdycha mechanicznie ;-)

Przerabiałem to na dwóch komputerach i w każdym pomogło
to samo: delikatne odgięcie pinów z wtyczki i lekkie ściśnięcie
samej wtyczki (chodzi o deformacje jej największej metalowej części).

A czy po takim zabiegu wtyczka wchodzi bez problemów do gniazd w innych płytach?

PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Ba, powiedz to producentom zarówno komputerów, jak i peryferii ;-)

JoteR

Data: 2009-08-25 20:27:20
Autor: lis6502
popaprało myszkę
Dnia pańskiego Tue, 25 Aug 2009 20:25:08 +0200
"JoteR" <joter@pf.pl> wymodził:

"lis6502" napisał:

> Mam to samo u siebie, ale port nie zdycha, po prostu jest luźny.

Czyli zdycha mechanicznie ;-)
dobra, Twoje na wierzchu :P

> [...]
> części).

A czy po takim zabiegu wtyczka wchodzi bez problemów do gniazd w

Tak, na ciasno ale wchodzi.
> PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Ba, powiedz to producentom zarówno komputerów, jak i peryferii ;-)

JoteR

Mógłym powiedzieć im dużo więcej, na przykład dlaczego idą w [MGT]Hz
zamiast skrócić czas/ilość wykonywanych instruckji ;)

Data: 2009-08-26 23:32:56
Autor: :.:.:d:.:.:
popaprało myszkę
PS/2 jest dla myszek, nie USB :>

Dokladnie. A DIN dla klawiatur :]
U mnie wyglada to teraz tak: klawiatura > przejsciowka DIN do PS/2 > przejsciowka PS/2 do USB > komputer.
Ciekawe jakie jeszcze przejsciowki bede musial dodac do kompletu, zanim mojej klawiaturze wybija 30 urodziny?

::f::

popaprało myszkę