poparzenie przez wadliwy sprzęt

Data: 2011-05-30 07:01:14
Autor: uzytkownik
poparzenie przez wadliwy sprzęt
W dniu 2011-05-29 12:50, Robert pisze:

Pojechałem, zapłaciłem przywiozłem do domu. Montaż polega na włożeniu
głowicy w gniazdo - poziom skomplikowania - 0.

jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

Data: 2011-05-30 14:15:59
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usun.go2.pl> napisał w wiadomości news:4de32486$0$2485$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-05-29 12:50, Robert pisze:

Pojechałem, zapłaciłem przywiozłem do domu. Montaż polega na włożeniu
głowicy w gniazdo - poziom skomplikowania - 0.

jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

Bez przesady. Musiałoby być w umowie gwarancyjnej takie obostrzenie. A w odniesieniu do wyrobu niebezpeicznego, to  w ogóle trzebaby było wykazać, ze wadliwie zamontowano.

Data: 2011-05-31 10:28:22
Autor: Kamil
Dnia Mon, 30 May 2011 07:01:14 +0200, uzytkownik napisał(a):

Pojechałem, zapłaciłem przywiozłem do domu. Montaż polega na włożeniu
głowicy w gniazdo - poziom skomplikowania - 0.

jeśli sam ją montowałeś to Twoje roszczenia są bezzasadne.

No to już widzę jak do każdej wymiany świetlówki, żarówki, żarnika wzywasz
elektryka z uprawnieniami SEP z zakresie co najmniej do 1kV  :))))

poparzenie przez wadliwy sprzęt