popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael

Data: 2009-12-04 02:46:04
Autor: muto2100
popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael
Data: 2009-12-04 11:59:23
Autor: mkarwan
popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:da5a597b-163c-46ec-ba3d-cecc2970d90am16g2000yqc.googlegroups.com...
http://krakow.jewish.org.pl/pliki/1192126369.pdf

Dlaczego nadal spamujesz psp?
Dlaczego wkrótce po moim liscie ukazuje sie kilka twoich nowych watków?
Czy twoim celem jest przesuniecie mojego listu na dalszy plan?
Dlatego, ze zawiera niewygodne dla ciebie informacje?
Czy to jest powodem codziennego spamowania psp przez ciebie?

Data: 2009-12-04 03:05:51
Autor: muto2100
On 4 Gru, 11:59, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:da5a597b-163c-46ec-ba3d-cecc2970d90am16g2000yqc.googlegroups.com...

> [...]

Dlatego, ze zawiera niewygodne dla ciebie informacje?
Czy to jest powodem codziennego spamowania psp przez ciebie?

niewiem    czy  ty  jestes    prawdziwym    autorem     czy  tez
poszywasz     sie    pod
mkarwan-  powiem    ci  cos    niewiem     o  czym    mowisz-naprawde!
Szanuje     cie
gdyz      w    wiekszosc      wypowiedzi    na  tym     forum
zgadzamy    sie-   i    napewno
niemam   zadnych     zlych    intencji     do   twojej   osoby
czy    innych    ludzi   tu
piszacych     -ot    czasami    wkurwia      mnie     jak    np
teraz     z  tymi    krzyzami!  i
to    wszystko!

Data: 2009-12-04 12:15:46
Autor: mkarwan
popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:610c0016-89b6-44c7-811c-3b65f02ba8a1r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Pisze o faktach.
Przeczytaj raz jeszcze i zastanów sie nad tym co napisalem i tym co zrobiles nie tylko dzisiaj.

Data: 2009-12-04 12:41:09
Autor: =he®sk=
popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael
On Fri, 4 Dec 2009 11:59:23 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:da5a597b-163c-46ec-ba3d-cecc2970d90am16g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

Dlaczego wkrĂłtce po moim liscie ukazuje sie kilka twoich nowych watkĂłw?
Czy twoim celem jest przesuniecie mojego listu na dalszy plan?
Dlatego, ze zawiera niewygodne dla ciebie informacje?
Czy to jest powodem codziennego spamowania psp przez ciebie?

 ty jestes jakis porabany! a co cie to obchodzi? dzielnicowy jestes ?
 psp nie jest twoje wiec przestan srac po krzakach !
  my tez mamy dosc twoich wypocin na temat zydow.

--

 HeSk

"NieprawdÂą jest, jakoby Internet byÂł ziemiÂą niczyjÂą

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

popatrz :kiedy swiadomie lub nie placisz pieniadze na Izrael