popieram boukuna

Data: 2009-08-27 18:56:51
Autor: boukun
popieram boukuna

Użytkownik "maciek3" <polak_3@amorki.pl> napisał w wiadomości news:7b4d.000003af.4a960fd7newsgate.onet.pl...
lepiej zyc kosztem rzytostwa niz na niego pracowac w blaszanych lagrach
od lat jestem na rencie, dorabiam sobie tez na boku na czarno zeby nie nabijac
koszernych kieszeni i nie narzekam
jezeli w polsce zostanie przywrocona godna praca za godna place taka jak byla za
gierka to wroce do obiegu

Mądrze piszesz, masz szczęście, nie tyrasz ciężko, tylko jak masz ochotę i masz przynajmniej coś z tej starości. Większość polskich niewolników nawet nie dożyje wieku emerytalnego...

boukun

Data: 2009-08-27 19:56:05
Autor: Jerzy Tabortowski
popieram boukuna
Mądrze piszesz, masz szczęście, nie tyrasz ciężko, tylko jak masz ochotę i masz przynajmniej coś z tej starości. Większość polskich niewolników nawet nie dożyje wieku emerytalnego...

Rabie i chamie, obrażasz Polaków, masz tego świadomość, socjalistyczna wywłoko ??

Data: 2009-08-27 20:21:27
Autor: boukun
popieram boukuna

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisał w wiadomości news:h76huk$8td$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Sam żeś cham przygłupie. Co mi się pętasz padalcu jak ten głupi Piotruś pod ogon. Polaków padalcu znieważają ci, co ich zniewalają, ja tym piszę debie...

boukun

Data: 2009-08-27 21:06:25
Autor: Jerzy Tabortowski
popieram boukuna
Sam żeś cham przygłupie. Co mi się pętasz padalcu jak ten głupi Piotruś pod ogon. Polaków padalcu znieważają ci, co ich zniewalają, ja tym piszę debie...

Piszesz zatem o sobie, socjalistyczna mendo.

Data: 2009-08-27 21:08:09
Autor: boukun
popieram boukuna

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

popieram boukuna