popieram jarosława

Data: 2010-05-04 09:19:43
Autor: dsfk
popieram jarosława
mysle że większość Polaków

Data: 2010-05-04 00:24:16
Autor: Leszczur
popieram jarosława
On 4 Maj, 09:19, "dsfk" <a...@op.pl> wrote:
mysle że większość Polaków

Myslisz, ze popierasz wiekszość Polaków, czy że większość Polaków
popiera jarosława?
Bo jeżeli to pierwsze, to raczej nie możesz równocześnie popierać
jarosława jako że jarosław nie ma poparcia większości Polaków.
Zatem zdecyduj się.

Pozdro

l'e-szczur

Data: 2010-05-04 09:28:02
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
popieram jarosława

--
Polskiego nie rozumiesz,  czy szukasz d... w calym?

AR

Data: 2010-05-04 00:54:52
Autor: Leszczur
popieram jarosława
On 4 Maj, 09:28, "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl>
wrote:
Polskiego nie rozumiesz,  czy szukasz d... w calym?

Szukam składnych, logicznych i jednoznacznych wypowiedzi.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 09:34:09
Autor: Piotr
popieram jarosława
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:aafb5$4bdfcc84$54702a04$13176news.chello.at...

Polskiego nie rozumiesz,  czy szukasz d... w calym?

Widziałem kiedyś rozmowę Finkelsztajna z jakimś innym dziennikarzem, też starozakonnym i cóż z niej wynikało?
Ano, że obaj są niewątpliwie erudytami.
Po obejrzeniu zastanawiałem się po co oni w ogóle gadali i doszedłem do wniosku, że po to aby pokazac swoją erudycję... :-)
Gdy tu przyglądam się działaniom niektórych peespowiczów, mam podobne wrażenie.
Piotr

Data: 2010-05-04 01:02:42
Autor: zbig
popieram jarosława
On 4 Maj, 09:34, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_...@poczta.onet.pl> napisał w
> [...]

> Polskiego nie rozumiesz,  czy szukasz d... w calym?

Widziałem kiedyś rozmowę Finkelsztajna z jakimś innym dziennikarzem, też
Finkelsztajn?
Który to, bo jakoś nie zauważyłem dziennikarza o takim nazwisku?
Czyśbyś cos przekręcił?
Luzik-Krostkowska cie dotknęła, ale Jaruga-Pedalska już nie. Wziąłeś
nawet udzial w watku zainicjowanym przez nieocenionego degenerata
colgatesa.
Zdaje się , że jesteęś żywym przykładem zasada iż punkt widzenia
zależy od punktu siedzenia.

Data: 2010-05-04 10:09:00
Autor: Piotr
popieram jarosława
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:54f64b1a-c00d-49a3-bcc2-2c240c50add6d39g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

colgatesa.
Zdaje się , że jesteęś żywym przykładem zasada iż punkt widzenia

Norman Finkelsztajn, a słowo "innym" było zbędne.
Coś tam napultał dalej, tego nie rozumiem.
Piotr

Data: 2010-05-04 11:20:58
Autor: mkarwan
popieram jarosława

http://pl.altermedia.info/?p=2120

Data: 2010-05-04 02:34:35
Autor: Maz Lusi
popieram jarosława walese
On May 4, 4:20 am, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:54f64b1a-c00d-49a3-bcc2-2c240c50add6d39g2000yqa.googlegroups.com...

>Finkelsztajn?
>Który to, bo jakoś nie zauważyłem dziennikarza o takim nazwisku?

http://pl.altermedia.info/?p=2120

Lubi motory, tak jak ja.

Data: 2010-05-04 11:35:04
Autor: Mentor
popieram jarosława walese
Użytkownik "Maz Lusi"

Lubi motory, tak jak ja.

Papierowe ? Papierowy cwaniak ?

Data: 2010-05-04 09:40:07
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
popieram jarosława

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
wniosku, że po to aby pokazac swoją erudycję... :-)
Gdy tu przyglądam się działaniom niektórych peespowiczów, mam podobne

   Tu na tej Szanownej Liscie podobnie, z reszta co drugi to hm... erudyta.

   AR

Data: 2010-05-04 09:45:27
Autor: Piotr
popieram jarosława
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e7b71$4bdfcf59$54702a04$13451news.chello.at...

> [...]
wrażenie.
Piotr

  Tu na tej Szanownej Liscie podobnie, z reszta co drugi to hm... erudyta.

Jest forma biedaerudyty, taki tylko gada by gadać, dzielić włosa na czworo, kluczyć, odwracać kota ogonem, łgać gdy trzeba...
Ja to nazywam wekslarstwem.
Piotr

Data: 2010-05-04 16:09:08
Autor: cirrus
popieram jarosława
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:2f1c7481-c4a4-4442-90be-b13c09f6c036i10g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Eeee, myśli, że on jest większościa głupków wśród Polaków.

--
stevep

Data: 2010-05-04 09:24:54
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
popieram jarosława

"dsfk" <abrh@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
mysle że większość Polaków

   Czy wiekszosc, tego nie wiem.  Ja gopopieram.

   AR

Data: 2010-05-04 09:28:08
Autor: Piotr
popieram jarosława
Użytkownik "dsfk" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:hrohq7$o7c$1news.task.gda.pl...

mysle że większość Polaków

To się okaże, ilu popiera. Oby jak najwiecej.
Mój głos ma.
Piotr

Data: 2010-05-04 00:56:30
Autor: Leszczur
popieram jarosława
On 4 Maj, 09:28, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "dsfk" <a...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hrohq7$o7c$1news.task.gda.pl...

> mysle że większość Polaków

To się okaże, ilu popiera. Oby jak najwiecej.
Mój głos ma.

A mój dostanie tylko jeśli do drugiej rundy przejdzie z Lepperem.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 10:01:23
Autor: Piotr
popieram jarosława
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:2b8e8d19-3a98-494d-b0b5-bca2e4cc87f1k19g2000yqm.googlegroups.com...

A mój dostanie tylko jeśli do drugiej rundy przejdzie z Lepperem.

Hm, to i tak należy zaliczyć do cudów.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-04 01:04:32
Autor: Leszczur
popieram jarosława
On 4 Maj, 10:01, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:2b8e8d19-3a98-494d-b0b5-bca2e4cc87f1k19g2000yqm.googlegroups.com...

A mój dostanie tylko jeśli do drugiej rundy przejdzie z Lepperem.

Hm, to i tak należy zaliczyć do cudów.

No własnie. A ja w cuda nie wierzę ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-04 17:21:31
Autor: the_foe
popieram jarosława
W dniu 2010-05-04 09:56, Leszczur pisze:
[...]

a Lepper ma bierne prawa wyborcze? Chyba nie.
--
the_foe

Data: 2010-05-04 09:34:38
Autor: `heÂŽsk`
popieram jarosława
On Tue, 4 May 2010 09:19:43 +0200, "dsfk" <abrh@op.pl> wrote:

mysle że większość Polaków

 jedno mieszkanie w lublinie to nie "wiekszosc Polakow".

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 10:16:59
Autor: Neko
popieram jarosława
Użytkownik "dsfk" <abrh@op.pl> napisał

mysle że większość Polaków

Owszem. Wiekszosc popiera Jaroslawa Kaczynskiego
lacznie ze mna.

Data: 2010-05-04 11:08:07
Autor: `heÂŽsk`
popieram jarosława
On Tue, 4 May 2010 10:16:59 +0200, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "dsfk" <abrh@op.pl> napisał

> mysle że większość Polaków

Owszem. Wiekszosc

 BUAUAUAUAUAUAUUAUAUAUUAUAUAUAUAUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA !

popiera Jaroslawa Kaczynskiego

 a kto to taki ? ;O)

lacznie ze mna.

 TO TWOJ PROBLEM ;O)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-04 16:10:29
Autor: cirrus
popieram jarosława
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrol7j$6gt$1news.onet.pl...
Użytkownik "dsfk" <abrh@op.pl> napisał
mysle że większość Polaków
Owszem. Wiekszosc popiera Jaroslawa Kaczynskiego
lacznie ze mna.

Większość kretynów jak ty zdecydowanie.

--
stevep

Data: 2010-05-04 15:46:31
Autor: cyc
popieram jarosława
chyba "podpieram " !! .
Widze , ze jestes czlowiekiem milosiernym !. chwala ci za to . Jego trzeba podpierac bo ledwie stoi na nogach ....politycznych , oczywiscie .
Wnet sie zwali ...oby nie na cztery lapy . Nie to niemozliwe , kaczki 4 lap nie maja !!. Moze wiec zwalic sie tylko na dziob !.

cyc

Data: 2010-05-04 17:19:41
Autor: the_foe
popieram jarosława