popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?

Data: 2009-12-21 06:32:08
Autor: kml
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?

Użytkownik " Michał" <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgmfo6$kop$1inews.gazeta.pl...
witam,

co sie stanie jak płyn chłodniczy zamarznie ?

bo dziś mi zamarzło i... jade,

Wiedzialeś, że masz płyn zamarznięty a mimo to pojechałeś??? U znajomego, w corsie, węże od chłodnicy były gorące na górze a na dole sople (albo odwrotnie), silnik sie grzał ale on był laikiem wtedy i nie wiedział o co chodzi. Potem ciepły garaż, farelka i nowy płyn.

kml

Data: 2009-12-21 21:53:19
Autor: Michał
> [...]

Wiedzialeś, że masz płyn zamarznięty a mimo to pojechałeś??? U znajomego, w corsie, węże od chłodnicy były gorące na górze a na dole sople (albo odwrotnie), silnik sie grzał ale on był laikiem wtedy i nie wiedział o co chodzi. Potem ciepły garaż, farelka i nowy płyn.

Domyśliłem się jak się zagrzał i zjechałem na stacje żeby zobaczyc co jest wychodze a tam wiatraki od chłodnicy się nie kręcą.

pozdrawiam.

--

popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?