popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?

Data: 2009-12-21 19:23:33
Autor: peter
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?
co sie stanie jak płyn chłodniczy zamarznie ?

bo dziś mi zamarzło i... jade, klimatronmik nie chce się

kurwa, ja juz nie mam watpliwosci ze ty jestes zwyczajnym debilem

Data: 2009-12-21 19:34:34
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "peter" <abc@FAKE.pl> napisał w wiadomości news:hgoef5$2om$1news.onet.pl...
co sie stanie jak płyn chłodniczy zamarznie ?

bo dziś mi zamarzło i... jade, klimatronmik nie chce się

kurwa, ja juz nie mam watpliwosci ze ty jestes zwyczajnym debilem

Ja mysle, że to zwykły troll, nikomu nie przydarza się tyle "nieszczęść" samochodowych równoczesnie - a to ABS nie działa, a to dolał wody zamiast płynu, a to opony ma nie takie jak trzeba. No, chyba że to Osadnik w przebraniu.

--
Yogi(n)

Data: 2009-12-21 19:44:44
Autor: peter
[...]

po mojemu to debil. znam kilka takich osob wiec wcale nie podejrzewam o trolling. ale tacy tez sa potrzebni. lubie jak taki przyjedzie do warsztatu. przynajmniej robota jest.

Data: 2009-12-21 22:06:49
Autor: Michał
> [...]

po mojemu to debil. znam kilka takich osob wiec wcale nie podejrzewam o trolling. ale tacy tez sa potrzebni. lubie jak taki przyjedzie do

A czym byś się zajął w aucie jak:   *jest -17
  *ubrałes się na -4 bo się auto ogrzeje za 1.5 minuty
  *a tam ciągle zimno i jeszcze szyba zaczyna parować !??!
   bo na 2 kostki mi "auto" wieje juz 4 minutę!

Ja jechałem i się patrzyłem gdzie jade, jak tego czy tamtego wyprzedzić, i który kawałek właczyć do słuchania.
przeciez nie obserwuje temperatury, oleju, obrotów, itp...
tylko patrze na drogę.

no... i się pozaświecały światełka 7km dalej.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-21 23:14:57
Autor: peter
[...]

zajalbym sie zadbaniem o samochod

[...]

boś lamer bez jakiejkolwiek wiedzy i kultury technicznej

Data: 2009-12-21 23:16:17
Autor: peter
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?
A czym byś się zajął w aucie jak:
 *jest -17

ATSD powiedz mi jakim trzeba byc cwiercinteligentem zeby nie domyslic sie ze przy -17 woda zamarza?

Data: 2009-12-21 22:33:18
Autor: Michał
> [...]
>  *jest -17

ATSD powiedz mi jakim trzeba byc cwiercinteligentem zeby nie domyslic sie

Tam był płyn, taki zielono/niebieski tylko zamarzł przy -17, przy -15 było chyba ok.

A ile tego tam było to nie wiem, bo kupiłem auto i nie patrze pod maske !,
toche go wyciekło jak mechnaik wymieniał jakis wezyk (przy okazji klocków)
bo mówił że stary (od lpg) i mówi żeby koncentratu troche dolać bo on wody
nalał i żeby dolać do maxa (czego nie zrobiłem) czy jakos tak - bo mi z głowy wypadło i sobie teraz to zaczynam przypominać.

pozdrawiam.

Data: 2009-12-21 22:34:57
Autor: Michał
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
nalał i żeby dolać do maxa (czego nie zrobiłem) czy jakos tak - bo mi z głowy wypadło i sobie teraz to zaczynam przypominać.

a może jednak wody torche dolałem, bo chyba cos uciekło przez ten węzyk od lpg

Data: 2009-12-21 23:43:43
Autor: peter
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?
a może jednak wody torche dolałem, bo chyba cos uciekło przez ten węzyk
od lpg

pisz, pisz. czekam na kolejne twoje przygody. to byl juz trzeci zajechany silnik w tym roku ?

Data: 2009-12-21 22:50:01
Autor: Michał
peter <abc@FAKE.pl> napisał(a):
> a może jednak wody torche dolałem, bo chyba cos uciekło przez ten węzyk
> od lpg

pisz, pisz. czekam na kolejne twoje przygody.
nie ja jeden mam takie przygody :)

to byl juz trzeci zajechany silnik w tym roku ?

no comment

pozdrawiam.

Data: 2009-12-21 23:55:10
Autor: peter
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?
nie ja jeden mam takie przygody :)

TAKIE masz tylko ty

to byl juz trzeci zajechany silnik w tym roku ?

no comment

wstyd?

Data: 2009-12-21 23:41:44
Autor: peter
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?
Tam był płyn, taki zielono/niebieski tylko zamarzł przy -17,
przy -15 było chyba ok.

nobo to woda byla

A ile tego tam było to nie wiem, bo kupiłem auto i nie patrze pod maske !,

rasowy lamer jestes ale to juz wiesz

popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarzn ie ?