popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?

Data: 2009-12-21 01:52:57
Autor: Michał Gut
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?
co sie stanie jak płyn chłodniczy zamarznie ?

bo dziś mi zamarzło i... jade, klimatronmik nie chce się
wkręcic na wyższe obroty niż 2/8 kosteczek, zimno,
poatrze a tu silnik się zaczyna przegrzewać - stacja - kupuje płynu
dolewam bo się okazało że ... znikło ? jade dalej jakieś 4km

zamarznac w czasie jazdy? zartujesz:)
jesli juz to szukaj zapowietrzenia i miejsca gdzie ci spieprzyl ten plyn:) strzelam upg

Data: 2009-12-21 21:51:50
Autor: Michał
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?

zamarznac w czasie jazdy? zartujesz:)
jesli juz to szukaj zapowietrzenia i miejsca gdzie ci spieprzyl ten plyn:) strzelam upg

zamarzło jak stało.

Data: 2009-12-22 08:29:56
Autor: Michał Gut

Użytkownik " Michał" <mttj@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hgoqlm$bs7$1inews.gazeta.pl...

zamarznac w czasie jazdy? zartujesz:)
jesli juz to szukaj zapowietrzenia i miejsca gdzie ci spieprzyl ten plyn:)
strzelam upg

zamarzło jak stało.

jak ogrzeje sie do stanu plynnego to wylej ten syf co ci zamarzl
szukaj miejsca gdzie ucieka ci plyn
sprawdz czy silnik rownomiernie pracuje (jak wyrazna jest nierownomierna praca jednego clindra to masz pewnik ze upg) chociaz jesli miales sama wode to moglo ci blok rozwalic (edziesz wiedzial)

jesli nie upg i nie blok to szukaj wyciekow na zlaczkach plastikowych przy chlodnicy (króciec) - mogly zostac rozsadzone, tak samo chlodnica sama w sobie - zobaczy czy rozgrzana nie paruje (nie ma prawa)

popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?