popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?

Data: 2009-12-23 22:18:00
Autor: Michał
popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?
witam,

co sie stanie jak płyn chłodniczy zamarznie ?

uff samochód chyba jednak działa spełnił wczoraj swoje zadanie: zrobił 750km :) i wygląda że wszystko ok.

Nie do końca wiadomo co się stało z płynem/wodą w trakcie całej sytuacji ale wydaje sie ze coś koło litra wyparowało, lub
zostało jakoś wypchnięte (dużo teog było rozbryzgnięte po całym silniku).

Ale teraz % plynu w wodzie jest większy bo dolałem litr.

co do Poety - nie jestem poetą - jestem programistą ;) (ze znajomościa
elektorniki) z mechniką nic wspólengo nie mam i wymiana np. akumulatora
to dla mnie mechanika samochodowa - nie dotykam - bo tam trzeba śrubek,
klucza, siły itp..

Co do auta i instrukcji wychodze z założenia że jeśli autu coś dolega to ma mi to powiedzieć i kropka, po to są tam komputery (ma wszystkie czujniki poziomów wszystkiego, ale zamarzania nie ma).
Instrukcje mam i nie otwierałem jeszcze :) do starego modelu przeczytałem.

Mam też wymagania dotyczące prowadzenia i stabilności, niezaleznie od stanu opon - według zasady "bez jaj to nie passat", większość założeń
spełnia jednak okazało się że nie ma dyferencjału z tarciem.
dla przykłądu stara lancia nie ma problemów z koleinami pełnymi wody przy przyśpieszaniu ze 110km/h (viscodrive?). stary model też nie miał.

Co do odpadania częsci i jeżdzenia autem do momentu w kórym się zatrzyma,
tak - nie zrobiłem mu przegladu, auto nie ma komutera wbudowanego co by mi mówił/lub był do obczytania na lcd z menu że rolka ta i ta do wymiany za tyle i tyle km (lania tak ma) i nie za bardzo o to dbam, bo to tanie auto na 30kkm i najlepiej żeby kosztowało 0zł + nie wiem z 12k PLN na gaz.

pozdrawiam.

--

popsułem auto - co się stanie jak płyn zamarznie ?