popychacze hydrauliczne

Data: 2009-05-19 07:01:29
Autor: Karol Y
popychacze hydrauliczne
Witam, gdyby miało się je usłyszeć to może to być uzależnione od pogody, czy obojętne - jest gorącą, czy w nocy padało i jest bardzo wilgotno - to przy odpaleniu i tak się je usłyszy?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-19 06:30:23
Autor: Radarro
popychacze hydrauliczne
Karol Y <karolyyy@o2.pl> napisał(a):
Witam, gdyby miało się je usłyszeć to może to być uzależnione od pogody, czy obojętne - jest gorącą, czy w nocy padało i jest bardzo wilgotno - to przy odpaleniu i tak się je usłyszy?

Yo, U mnie niezależnie od pogody :) A na pewno od wilgotności :D Ale zależnie od tego ile auto stało nieruszane - np po kilku dniach stania popychacze słychać przez sekundę - max dwie.

No i może zimą jednak częściej przy odpalaniu słychać. Motor - rzędowa 6 z Monachium
R. --

Data: 2009-05-19 07:19:24
Autor: Agent
popychacze hydrauliczne

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:gutea4$h38$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co ma wilgotność powietrza do smarowania silnika i jego elementów?

Data: 2009-05-19 14:43:30
Autor: Karol Y
popychacze hydrauliczne
A co ma wilgotność powietrza do smarowania silnika i jego elementów?

Bo gdy odpalałem w zimę (często), a np. dzisiaj kiedy to w nocy padało, a rano było 10*C + wszystko mokre i parujące od wilgoci, to przy uruchomieniu, dopóki trochę się silnik nie rozgrzeje, słyszę (cicho, tylko w kabinie albo gdy ucho przybliżyć do bloku silnika) coś jakby "mlaskanie", chlupanie coś podobnego. Nie jest to raczej cykanie czy klekot jak w wątku o klekotaniu (z hondą). W każdym razie, jak będzie 10*C, ale sucho (powiedzmy nie padało - nie czuć wilgoci po prostu), to nic takiego nie słychać.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-21 01:37:05
Autor: żółta pięta
popychacze hydrauliczne
[...]

wilgotnosc nie ma zadnego zwiazku ze smarowaniem

Data: 2009-05-22 13:55:09
Autor: Karol Y
popychacze hydrauliczne
[...]

A z tym smarowaniem to już źle skoro tak słychać? Jak na 9 letni silnik z niby 160tys przebiegu. Zauważam to odkąd go nabyłem (2 lata) i ciągle tak samo.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2009-05-21 02:52:25
Autor: Michał
popychacze hydrauliczne
[...]

jak mi się popsuł przełącznik świateł - to działał zaleznie od pory dnia ;)

pozdrawiam.

--

popychacze hydrauliczne