porównanie DVRów

Data: 2011-09-27 22:45:50
Autor: BartekK
porównanie DVRów
Kiedyś obiecałem, że nagram ten sam obraz dwoma/kilkoma kamerkami ale wątku nie mogą odnaleźć, więc wrzucam nowy.
Wsadziłem równocześnie do auta:
- Bluebird BlackBox1 _HD_ DVR (khe khe ;> tak to nazwał polski importer) - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coś z ekranikiem otwieranym do dołu, po 3 przyciski po bokach itd
- DOD GS-600 wersja "chińska prawie że napewno oryginał ale może jednak nie" ;) W każdym razie wygląda jak GS600 a działa jakoś dziwnie, i ma stare firmware. Ale jest true HD a nie VGA

Jednominutowy kawałek, można obejrzeć oba filmy równolegle na:
http://youtubedoubler.com/?video1=_YoFdXyTaIQ&start1=0&video2=xQUqOhDUo8w&start2=0&authorName=Hrumque
lub oddzielne na http://www.youtube.com/watch?v=xQUqOhDUo8w&hd=1 oraz http://www.youtube.com/watch?v=_YoFdXyTaIQ

Data: 2011-09-27 22:55:51
Autor: mister
porównanie DVRów
W dniu 2011-09-27 22:45, BartekK pisze:
Kiedy¶ obieca³em, ¿e nagram ten sam obraz dwoma/kilkoma kamerkami ale
w±tku nie mog± odnale¼æ, wiêc wrzucam nowy.

ntg
-> alt.pl.rec.videokamery

Data: 2011-09-27 20:59:07
Autor: masti
porównanie DVRów
Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 22:55:51 +0200 osobnik zwany mister
wystukał:

sam se idź na alt

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-28 00:58:31
Autor: BartekK
porównanie DVRów
[...]
- ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coÅ› z ekranikiem
[...]

Dodam, że te przeskoki na BlueBirdzie to nie jest efekt kompresji youtube czy zgrywania z karty - ta kamerka tak nagrywa (i to na kartę którą dali w komplecie, nie że wsadziłem jakiś wolny śmieć za 5zł i oczerniam)

Data: 2011-09-28 01:09:43
Autor: DoQ
porównanie DVRów
W dniu 28-09-2011 00:58, BartekK pisze:

Dodam, ¿e te przeskoki na BlueBirdzie to nie jest efekt kompresji
youtube czy zgrywania z karty - ta kamerka tak nagrywa (i to na kartê
któr± dali w komplecie, nie ¿e wsadzi³em jaki¶ wolny ¶mieæ za 5z³ i
oczerniam)

No istotnie, s³abiutki jest, a w A¦ go chwalili : http://www.auto-swiat.pl/1-bluebird-black-box1-czyli-czarna-skrzynka-w-aucie ;)

Pozdrawiam
Pawe³

Data: 2011-09-28 01:00:22
Autor: Waldek Godel
porównanie DVRów
Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:45:50 +0200, BartekK napisa³(a):

Kiedy¶ obieca³em, ¿e nagram ten sam obraz dwoma/kilkoma kamerkami ale w±tku nie mog± odnale¼æ, wiêc wrzucam nowy.
Wsadzi³em równocze¶nie do auta:
- Bluebird BlackBox1 _HD_ DVR (khe khe ;> tak to nazwa³ polski importer) - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie co¶ z ekranikiem otwieranym do do³u, po 3 przyciski po bokach itd

to jest kamerka któr± mia³em wcze¶niej, w sumie badziew, co widaæ nawet po
zarysie znaków w dacie/godzinie.
Po dwóch tygodniach umar³a, chiñczyk uzna³ gwarancjê.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2011-09-28 01:28:04
Autor: venioo
porównanie DVRów
Dzieki za porownanie. Utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze dalej moge sobie nagrywac moim starym samsungiem SGH a kupno czegos taniego mija sie z celem.

pzdr

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-09-28 10:30:52
Autor: Myjk
porównanie DVRów
Tue, 27 Sep 2011 22:45:50 +0200, BartekK
a działa jakoś dziwnie

Miałeś przybliżyć poprzednio co to znaczy. :P

Kumplowi w DOD GS psuje sporadycznie pliki. U mnie też, aczkolwiek sporo
rzadziej, bo mam zasilanie podpięte pod zasilacz step UP/DOWN. Zauważyłem
jednak, że pliki psują się gdy kamera akurat kończy nagrywanie i zabiera
się w tym samym momencie prąd -- czyli wygląda na błąd w programie.

Miałeś też dać znać, czy w HDPlaer (DODPlayer) czyta Ci trasę i GSensor w
nagraniach powyżej 5 minut.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 10:47:14
Autor: BartekK
porównanie DVRów
W dniu 2011-09-28 10:30, Myjk pisze:
a działa jakoś dziwnie
Miałeś przybliżyć poprzednio co to znaczy. :P
Jak widać, obraz jest jakiś "przyjasny", dużo rzeczy jest prześwietlonych, np tablice rejestracyjne (na innym GS-600 tego nie ma)

[...]
Tutaj to nie występuje, nawet na plikach po 45minut.

Miałeś też dać znać, czy w HDPlaer (DODPlayer) czyta Ci trasę i GSensor w
nagraniach powyżej 5 minut.
Test na pliku 45minut - do 5tej minuty działa ok, potem mapka nie działa i nie działa g-sensor, a w dodatku wskazania gsensora i mapki są jakoś przesunięte w stosunku do obrazu (na obrazie stoje ponad minutę na skrzyżowaniu, a gsensor i mapka wskazuje ze juz ruszyłem)

Data: 2011-09-28 10:53:48
Autor: BartekK
porównanie DVRów
W dniu 2011-09-28 10:47, BartekK pisze:
[...]
Dodam że testowane na HDplayer 1.0.0.1 oraz DODplayer 1.2.0.0 - może są nowsze które są tego problemu pozbawione?
Fizycznie w plikach GPSlog sÄ… dane zapisywane dalej niż  te 5minut, nie ma krzaków, wszystko siÄ™ zgadza (zapis co okoÅ‚o 2s), po skonwertowaniu do czegoÅ› innego (kml?) i oglÄ…daniu na innym sofcie - dziaÅ‚a caÅ‚y plik.

Data: 2011-09-28 11:23:15
Autor: Myjk
porównanie DVRów
Wed, 28 Sep 2011 10:53:48 +0200, BartekK
Dodam że testowane na HDplayer 1.0.0.1 oraz DODplayer 1.2.0.0 - może są nowsze które są tego problemu pozbawione?

Szukałem, niestety nie znalazłem. :(

[...]

Zgadza się, musi być błąd w sofcie odtwarzającym. Ostatnio coś mi się sp*ło
i mam dźwięk przyśpieszony w tosunku do wizji. Ale odtwarzając w WMP jest
ok, więc ewidentnie coś się pokiełbasiło z softem na kompie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 11:21:13
Autor: Myjk
porównanie DVRów
Wed, 28 Sep 2011 10:47:14 +0200, BartekK
[...]

Nic nie daje nawet regulacja EV?

[...]

Przy plikach 45min. prawdodpodobieństwo wystąpienia jest najmniejsze. Z
tym, że gdyby mi kolega nie zwrócił na to uwagi, to do tej pory nie
zauważyłbym tego efektu u siebie. To ze względu, że nie oglądam każdego
pliku dzień w dzień -- praktycznie wcale ich nie oglądam. No, teraz
oglądam, bo szukam problemu -- a właściwie sytuacji w których problem
występuje i wnioski mam j.w.

[...]

Czyli to samo. :|

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 11:51:09
Autor: BartekK
porównanie DVRów
W dniu 2011-09-28 11:21, Myjk pisze:
[...]

Nie wiem, bo pilot też nie działa ;)

Data: 2011-09-28 11:59:40
Autor: Myjk
porównanie DVRów
Wed, 28 Sep 2011 11:51:09 +0200, BartekK
Nic nie daje nawet regulacja EV?
Nie wiem, bo pilot też nie działa ;)

Haha! U mnie strasznie koślawo, ale działa. :)
Najgorzej jest w menu odtwarzania, ale ustawienia OK.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-29 22:47:09
Autor: BartekK
porównanie DVRów
[...]

To teraz do testu dorzucam jeszcze nagranie (ten sam odcinek, tylko dzień inny) z mojego _ORYGINALNEGO_ DOD GS-600 (nie od chińczyka z ebaya, tylko prosto od producenta):
http://www.youtube.com/watch?v=uk8rd8Wj464

Zdjęcie jednej klatki (w tym samym miejscu) z obu rejestratorów: http://picasaweb.google.com/lh/photo/uvC3ykubTqtq4f7LJF8Q4w
http://picasaweb.google.com/lh/photo/Cvrr3ZlU4JmO1sYlpg5sKg
http://picasaweb.google.com/lh/photo/o0g5O4k0SMMPCs0gZAHulQ
porównajcie czytelność tablicy-drogowskazu...

--
| Bartłomiej Kuźniewski

porównanie DVRów