porada

Data: 2014-06-15 19:22:55
Autor: suzukiDTR
porada
mam suzuki gsx 600 f zauważyłem podczas mycia plamę od oleju z prawej strony kolektora ostatnio dolewałem oleju 5w30 castrol taki jak olej lał poprzedni właściciel dzisiaj już  stanu nie pokazuje czy to coś poważnego i czy koszt naprawy jest duży prosił bym o pomoc --

Data: 2014-06-15 23:16:56
Autor: johnny
porada
W dniu 2014-06-15 21:22, suzukiDTR pisze pełnym szwongiem:

[...]

Pisząc zdanie do grup dyskusyjnych nie zabrania się oddychać.

porada