porada potrzebna ducati monster696

Data: 2013-06-06 14:04:10
Autor: fiodor
porada potrzebna ducati monster696
Cze dzieciaczki

Kumpel się rozgląda za czymś takim

http://otomoto.pl/ducati-696-monster-696-nie-z750-fz6-cbf-M3460152.html Czy są tu ujażdżacze wspomnianego?
Chciałbym poznać Wasze zdanie o tym sprzęcie.
Chodzi mi o uwagi eksploatacyjne, jak się lata, co się psuje i co ważne przy zakupie
Ja w innej bajce jeżdżę to się nie znam
Z góry dziękuję za wszelkie uwagi

pozdrovki
fiodor

Data: 2013-06-07 09:21:39
Autor: hikorr2
W dniu czwartek, 6 czerwca 2013 23:04:10 UTC+2 użytkownik fiodor napisał:
[...]

Ja miałem krótką styczność z tym modelem Dukata i od razu doradzam kupno ochraniacza na jaja.
Oprócz tego mały zasięg na zbiorniku.
Kwestie warsztatowe to, jeśli nie ogarniasz sam - tragedia. Przykładowo, mało który macher (z naciskiem na "mało który") rzetelnie wyreguluje zawory.
W tym modelu sprzęgło jest mokre więc działa cicho. W zależności od podejścia to wada lub zaleta.
Nie ma ABS-u a heble są bardzo skuteczne i masa moto mała więc trzeba się delikatnie obchodzić.
W egzemplarzu, z którym miałem styczność padła jedna sonda lambda.. Zamiennik jest tani ale wymiana wymagała ściągnięcia całego kolektora. Jak to we włoszczyźnie. Lekko nie ma.
Kiepskie paliwo wyraźnie wpływa na pracę silnika (nie tankuj na Neste).
Poza tym ok :)

Data: 2013-06-07 16:10:17
Autor: fiodor
porada potrzebna ducati monster696
o takie właśnie info mi chodziło
dzięki

pozdrovki
fiodor

Data: 2013-06-08 08:58:35
Autor: Monster
W dniu 2013-06-08 01:10, fiodor pisze:
o takie właśnie info mi chodziło
dzięki

pozdrovki
fiodor

W takiej bajce i kosztach rozejrzałbym się raczej za S2R 1000,starsza buda, ale się ceni i z ceny nie spada.Suche sprzęgło,monowahacz- podstawowe zalety.Silnikowo to samo,dwuzaworowiec,ale charakterniejszy-no chyba że kolega nowicjusz,to i 696 odradzam:-)

Tomek
Dniepr z wozem

porada potrzebna ducati monster696