porada - słuchawka

Data: 2009-08-05 19:20:30
Autor: kompik
porada - słuchawka

Użytkownik "Romek" <romek245@lib.pl> napisał w wiadomości news:h5b9ak$aj0$1news.onet.pl...
Żona ma Nokię E66 i prosiła mnie żebym kupił słuchawkę bluetooth.
Przeglądałem oferty na allegro  i nie mam pojęcia co mam wybrać rozsądnego.
Na google opinii sprzecznych jest sporo,  a że nie leży w uchu , a że szumi itp
Może ktoś ma wypróbowany sprzęt i mógłby z czystym sumieniem polecić.
Dzięki za pomoc
Proponuję np. Przenośny zestaw głośnomówiący Nokia HF-300. Szkoda zawracać sobie głowy i żonie czymś wkładanym i to do ucha. Mam takie coś i chwalę sobie.
TaPik

porada - słuchawka