porady24 i e-prawnik, ceny i doświadczenia?

Data: 2012-08-22 14:31:35
Autor: Leszek
porady24 i e-prawnik, ceny i doświadczenia?
Czołem.
Czy korzystał ktoś z Was? Czy może przytoczyć jakiś przykład pytania i ceny za poradę?
Czy poradę podpisuje prawnik? Czy jest to dokument? Czy poradca za coś "odpowiada"?
Czy porada jest rzeczowa i odkrywcza, czy tylko cytuje wyguglywalne przepisy?

Czy można (i czy to ma sens) zlecić coś w rodzaju "napisz mi tę umowę tak, żebym był od każdej strony kryty" i czy będzie to skuteczne?

Korzystałem z jednego i drugiego. Z eprawnika z dobre 3 lata temu -
kosztowalo może 40zl, ale odpowiedź raczej ogólnikowa i niewiele wnosząca do tego co wiedziałem sam. Do tego jeśli dobrze pamietam nie podpisana
przez żadną konkretną osobę.
Z eporady24 korzystałem niedawno - tu znacznie drożej, ale odpowiadała konkretna osoba. Można też zadawać dodatkowe pytania w razie wątpliwości.
Ja byłem w miarę zadowolony.

Generalnie jezeli masz jedno konkretne pytanie, to może i warto korzystać
z tych serwisów, ale jak masz spisanych 20 małych pytanek, to lepiej iść
do zwykłego prawnika. Mniej zapłacisz (100-200zl/h) i więcej się dowiesz.

Chociaż jak piszesz, że chcesz mieć jakąś umowę pisemną, to zwykły prawnik też może sporo kosztować. Więc może w takim przypadku jednak warto w jakimś serwisie, bo domyślnie dostajesz na piśmie.

porady24 i e-prawnik, ceny i doświadczenia?