pornografia?

Data: 2012-02-08 21:57:44
Autor: Bydlę
pornografia?
On 2012-02-08 19:39:00 +0000, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

witam

Jeśli na swojej stronie www umieszczę rysunki nagich osób (celowo wyciąłem, wrócę do tego - przy. Bydlę) w pozach wskazujących na zamiar odbycia stosunku

Czyli np. idących do apteki po prezerwatywę, albo do kwiaciarni po kwiaty?
;>

, to jest to pornografia czy nie?

To zależy od opinii biegłęgo powołanego do sprawy.

 Precyzując: pytam o to czy rysunek ołówkiem na papierze (o wiadomej tematyce) jest pornografią czy nie?

(tu wracam do wyciętego fragmentu:)
A gdybyś narysował nie na papierze, a na kartonie i nie ołówkiem, a kredką, to coś by się zmieniło?

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 12:46:46
Autor: ToMasz
pornografia?
[...]

sęk w tym że niewiem. Dochodzimy do sedna sprawy. jeśli całkowity obraz nagiej pary uprawiającej seks został wylicznony przez komputrer, nikt tego nie rysował, jedynie podawał parametry kształtów i barw! Powstały obraz jest zgodny z tym co uchwycił by fotograf, niemniej nie przedstawia żadnej istniejącej na ziemi osoby(osób)
Wydaje mi się że w przyszłości może to być swego rodzaju "furtka". Może też tak być że już ktoś narysował Bolka, Lolka i Tolę w trójkąciku i dostał wyrok za pornografię dziecięcą - to by rozwiązało mój problem

ToMasz

Data: 2012-02-09 14:11:11
Autor: Bydlę
pornografia?
On 2012-02-09 11:46:46 +0000, ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> said:

[...]

sęk w tym że niewiem.

Nie wiem.

Otóż - nie ma znaczeni czym i na czym narysujesz.
JEśłi znajdzie się ktoś, kto uzna, że to pornografia, to może donieść - a wtedy prokurator będzie szukał specjalisty, by ten wydał opinię, czy to jest pornografia.
(bo jeśli _ktoś_ może obejrzeć, to kwestię publikowania mamy załatwioną)

Dochodzimy do sedna sprawy.

Sednem jest to, co powie biegły, a nie odpowiedź na pytanie: kto to rysował.
Rysowanie nie jest zakazane.

--
Bydlę

pornografia?