porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczędnościowym

Data: 2010-09-20 15:00:21
Autor: bastek72
porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczędnościowym
mam konto24.pl BZWBK założone przez allegro
przelewy wewnętrzne 0,00 krajowe 0,50
próbowałem założyć dużą ilość kont oszczędnościowych
nie po to aby oszczędzać, ale aby robić 1 przelew
krajowy miesiecznie bez prowizji. mając Np. 31 takich
pseudo-oszczędnościówek, mam codzienne 1 przelew gratis
mając 62 takie konta, mam codzienne 2 przelewy gratis.
Moje potrzeby to maksymalnie 93 takie konta ale dość
szybko natrafiłem na opór materii i odmowę założenia
kolejnego takowego konta. Ale "ala-lokaty" zakładam...

Czy zatem jeżeli jeden jedyny raz w miesiącu
1) wpłacę wewnętrznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
2) wyleję na zewnątrz ALA->InnyBank
to moge spodziewać sie jakiejś przykrej niespodzianki?

Data: 2010-09-20 15:17:17
Autor: bastek72
[...]

czy ja coś źle czytam czy BZWBK szuka debili?
20zł za przelew internetowy do innego banku?
i nie ma (źle czytam? nie dostrzegłem?) żadnego
zastrzeżenia gwiazdkowego typu "nie dotyczy
pierwszego przelewu w miesiącu".

Data: 2010-09-20 15:38:07
Autor: Krzysztof

<bastek72@onet.pl> wrote in message news:7d75.00000433.4c975eddnewsgate.onet.pl...
[...]

Darmowo, to mozesz isc i wyplacic raz w miesiacu w placowce z tego tworu psedo-oszczednosciowego, przelewanie jest zawsze platne.
Po co sie paprac z BZWBK i przelewami na zewnatrz, zaloz konto w innym banku i po sprawie. Generalnie ten bank glownie ze wzgledu na platne sms-potwierdzajace nie nadaje sie do wykonywania przelewow zewnetrznych. Ten bank tak ma i wielu miejscach zastawia pulapki, jak np. standardowo wlaczone platne ubezpieczenie do karty lub te oplaty do konta-ALA-LOK.(do tych lokat trzeba doplacac, chyba ze ktos chodzi do placowki).
Generalnie produkty depozytowe tego banku pozycjonuja sie w obrebie oferty molochow typu Pekao, PKO, moze jedynie k.oszczednosciowe w GBP i EUR oprocentowane na 1% sa konkurencyjne w tej klasie produktow na rynku.

Data: 2010-09-20 16:25:22
Autor: bastek72
porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczędnościowym
Po co sie paprac z BZWBK i przelewami na zewnatrz, zaloz konto w innym banku i po sprawie.

Konta w innych bankach już mam. A kasa BZWBK tuż koło domu.

Stąd próba posiadania bezprowizyjnego ROR z bezprowizyjnymi
przelewami w BZWBK, nie zamierzam w BZWBK oszczędzać, ichnie konta oszczędnościowe
mają mi posłużyć tylko i wyłącznie do zasilania kont w innych
lepszych bankach, do których nie mam czasu chodzić.

Data: 2010-09-20 19:25:51
Autor: Bogdan B.
W dniu 2010-09-20 15:00, bastek72@onet.pl pisze:

Czy zatem jeżeli jeden jedyny raz w miesiącu
1) wpłacę wewnętrznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
2) wyleję na zewnątrz ALA->InnyBank
to moge spodziewać sie jakiejś przykrej niespodzianki?

ALA-LOKATA do tego się nie nadaje.
Tak możesz używać zwykłego konta oszczędnościowego:
<http://indywidualni.bzwbk.pl/oszczednosci-i-inwestycje/konta/oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe.html>

Data: 2010-09-20 19:48:19
Autor: bastek72
porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszcz�dno�ciowym
> Czy zatem jeĹźeli jeden jedyny raz w miesiÄ&#65533;cu
> 1) wpĹ&#65533;acÄ&#65533; wewnÄ&#65533;trznym przelewem ROR->ALA-LOKATA
> 2) wylejÄ&#65533; na zewnÄ&#65533;trz ALA->InnyBank
> to moge spodziewaÄ&#65533; sie jakiejĹ&#65533; przykrej niespodzianki?

ALA-LOKATA do tego siÄ&#65533; nie nadaje.

a czy w oddziale przekształca mi Alę w zwykłe oszczędnosciowe?

Data: 2010-09-20 20:09:11
Autor: Bogdan B.
porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "no rmalnym" kontem oszcz�dnoĚ�cio wym
W dniu 2010-09-20 19:48, bastek72@onet.pl pisze:
[...]

Nie wiem, pewnie nie. A po co przekształcać?
Zamknij Alę i naotwieraj zwykłych oszczędnościowych,
chociaĹźby przez Internet.

porównanie "ala-lokaty" bzwbk z "normalnym" kontem oszczędnościowym