porownanie ofert

Data: 2009-09-30 00:39:26
Autor: witek
porownanie ofert
Lukasz wrote:
Witam,
Moze i moje pytanie jest glupie, ale wole sie upewnic, zeby pozniej nie miec problemow.
Czy moge na stronie internetowej umiescic swoja oferte + linka albo skan oferty konkurencyjnej firmy, zaznaczajac wady tamtej i zalety mojej oferty? ;) Przeczuwam ze tak, ale nie chce sie po sadach wloczyc...
pogooglaj pod haslem reklama porównawcza.

generalnie, tak ale ze sporymi graniczeniami.

Data: 2009-09-30 10:05:58
Autor: Lukasz
porownanie ofert
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
pogooglaj pod haslem reklama porównawcza.
generalnie, tak ale ze sporymi graniczeniami.

dzieki, z tego co widze moge taka reklame zastosowac, nie porownuje jednak dokladnie produktow, bo konkurencja nie zamieszcza dokladnej specyfikacji (np. konkurencja podaje ze koszt 1 litra paliwa to 5zl, a u mnie 3 zl, ale nie podaje jakie to paliwo - ani ja, ani konkurencja, ja sprzedaje pb95 a konkurencja byc moze pb98 ale o tym nie informuje w swojej ofercie) Mam nadzieje ze moge porownac dwie oferty przy czym moga sie one opierac na innym sprzecie (dzialajacym w podobny sposob, tylko innych firm) tak jak powyzszy przyklad z paliwem? --
Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
Pozdrawiam!
Lukasz

porownanie ofert