Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   porownanie ofert

porownanie ofert

Data: 2009-09-30 11:13:57
Autor: Pawe³
porownanie ofert
U¿ytkownik "Lukasz" <znajdziesznastronie@bojczuk.net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h9uq6d$qeq$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Moze i moje pytanie jest glupie, ale wole sie upewnic, zeby pozniej nie
miec  problemow.
Czy moge na stronie internetowej umiescic swoja oferte + linka albo skan oferty konkurencyjnej firmy, zaznaczajac wady tamtej i zalety mojej
oferty?  ;) Przeczuwam ze tak, ale nie chce sie po sadach wloczyc...

Odradza³bym taki sposób reklamy.
To bardzo ¶liski grunt. I najczê¶ciej zarobi± na tym prawnicy a nie Ty :)
A na pocz±tek poczytaj sobie ustawê o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. --
Pawe³

Data: 2009-09-30 12:27:22
Autor: Lukasz
porownanie ofert
Odradza³bym taki sposób reklamy.
To bardzo ¶liski grunt. I najczê¶ciej zarobi± na tym prawnicy a nie Ty :)
A na pocz±tek poczytaj sobie ustawê o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Kwestia jest taka, ze moja firma jest niewielka i wchodze w rynek klientow indywidualnych, wczesniej swiadczylem uslugi w 99% dla klientow sieciowych i na rynku indywidualnym moja firma jest nieznana. Chcialbym stworzyc oferte podobna do oferty konkurencji i porownac te dwie oferty cenowo (tzn. dac odnosnik do oferty jednego konkurenta i zeskanowana oferte drugiego konkurenta)
Firmy z ktorymi chce konkurowac sa duzymi firmami i maja latwo rozpoznawalna marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac produkt ukazujac zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu) --
Niedaleko pada elektryk od kombinerek...
Pozdrawiam!
Lukasz

Data: 2009-09-30 08:38:06
Autor: witek
porownanie ofert
Lukasz wrote:
Odradza³bym taki sposób reklamy.
To bardzo ¶liski grunt. I najczê¶ciej zarobi± na tym prawnicy a nie Ty :)
A na pocz±tek poczytaj sobie ustawê o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Kwestia jest taka, ze moja firma jest niewielka i wchodze w rynek klientow indywidualnych, wczesniej swiadczylem uslugi w 99% dla klientow sieciowych i na rynku indywidualnym moja firma jest nieznana. Chcialbym stworzyc oferte podobna do oferty konkurencji i porownac te dwie oferty cenowo (tzn. dac odnosnik do oferty jednego konkurenta i zeskanowana oferte drugiego konkurenta)
Firmy z ktorymi chce konkurowac sa duzymi firmami i maja latwo rozpoznawalna marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac produkt ukazujac zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu)

Wiec nie zaczynaj od metody, przy której łatwo ci dokopać.
Promuj własną markę a reszty nie ruszaj,
Klienci sami sobie porównają.

Data: 2009-10-01 01:28:08
Autor: p47
porownanie ofert

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:h9vmvu$1kg$2inews.gazeta.pl...
Lukasz wrote:
Odradza³bym taki sposób reklamy.
To bardzo ¶liski grunt. I najczê¶ciej zarobi± na tym prawnicy a nie Ty :)
A na pocz±tek poczytaj sobie ustawê o Zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Kwestia jest taka, ze moja firma jest niewielka i wchodze w rynek klientow indywidualnych, wczesniej swiadczylem uslugi w 99% dla klientow sieciowych i na rynku indywidualnym moja firma jest nieznana. Chcialbym stworzyc oferte podobna do oferty konkurencji i porownac te dwie oferty cenowo (tzn. dac odnosnik do oferty jednego konkurenta i zeskanowana oferte drugiego konkurenta)
Firmy z ktorymi chce konkurowac sa duzymi firmami i maja latwo rozpoznawalna marke na tym terenie, wiec latwiej byloby mi sprzedac produkt ukazujac zalety w stosunku do konkurencji (m.in. cena produktu)

Wiec nie zaczynaj od metody, przy której łatwo ci dokopać.
Promuj własną markę a reszty nie ruszaj,
Klienci sami sobie porównają.

Albo tez użyj np. formuły: "niektóre inne znane firmy oferują.." bez konkretyzowania firmy- konkurentki

p47

Data: 2009-09-30 19:29:38
Autor: witek
porownanie ofert
p47 wrote:

Albo tez użyj np. formuły: "niektóre inne znane firmy oferują.." bez konkretyzowania firmy- konkurentki


"...a vibovit jest lepszy!!!"


kto pamieta?

porownanie ofert

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona