porozmawiajmy o wadach WLR Orange

Data: 2009-05-27 09:05:54
Autor: kredytywkarpaczu
porozmawiajmy o wadach WLR Orange
mam freedom Orange na linii socjalnej TPSA
orangutany kuszą mnie do zmiany abonamentu
głosowego TPSA na WLR Orange.

Wzrost oplaty z 28,06 na ok. 37zł ale dają 80 minut do Orange Interesuje mnie:

1) możliwość odbierania faxów
przez nr stacjonarny

2) czy te minuty do Orange przekazywane
są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
ze stacjonarnego

3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
1069, 1044, itd.?

Data: 2009-05-27 09:12:40
Autor: MarekM
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:

Wzrost oplaty z 28,06 na ok. 37zł ale dają 80 minut do Orange

Nie do Orange, a na numery stacjonarne, 80 minut jest jeżeli podpiszesz
umowę na dwa lata. Przy umowie rocznej - 40 minut. Jeżeli po jej
zakończeniu nie podpiszesz nowego cyrografu, nie będzie "darmowych minut".

Interesuje mnie:
1) możliwość odbierania faxów
przez nr stacjonarny

A dlaczego miałoby się nie dać?

2) czy te minuty do Orange przekazywane
są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
ze stacjonarnego

Minuty są do wykorzystania na numery stacjonarne z numeru stacjonarnego.

3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
1069, 1044, itd.?

Nie sądzę.

Dodatkowa wada Orange Freedom: brak możliwości integracji poczty
głosowej stacjonarnej z pocztą komórki Orange (sic!). Nie wiem, czy jest
jakikolwiek dostęp do danych numeru przez Orange On-Line - na tp.pl
można (czasem) zobaczyć biling i zarządzać usługami dodatkowymi.

Marek

Data: 2009-05-27 09:22:51
Autor: kredytywkarpaczu
porozmawiajmy o wadach WLR Orange
> 1) możliwość odbierania faxów przez nr stacjonarny

A dlaczego miałoby się nie dać?

jesli da sie, to ok

> 2) czy te minuty do Orange przekazywane
> są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
> ze stacjonarnego

Minuty są do wykorzystania na numery stacjonarne z numeru stacjonarnego.

bonus fajny, ale nie aż tak atrakcyjny jak myślałem

> 3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
> 1069, 1044, itd.?

Nie sądzę.

na socjalnym mam prefixy (umowy zawarto przed zmiana abo na socjalny,
a TPSA nic nie wie) wiec może i teraz powinno działać?

Data: 2009-05-27 09:50:24
Autor: tl

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.0000000c.4a1cea4bnewsgate.onet.pl...
> [...]

na socjalnym mam prefixy (umowy zawarto przed zmiana abo na socjalny,
a TPSA nic nie wie) wiec może i teraz powinno działać?

A dlaczego nie zainteresujesz się voip-em?

Data: 2009-05-27 11:05:28
Autor: MarekM
tl pisze:

A dlaczego nie zainteresujesz się voip-em?

Może dlatego, że - jak napisał na początku - internet ma po DSLu na
linii tp? Tak czy inaczej za linię trzeba płacić - abonament socjalny to
opcja najtańsza, Orange stacjonarny droższa tylko o 5,28zł (jeśli ktoś
korzysta z CLIPa) a w zamian dają 80 minut - wychodzi niecałe 7gr za minutę.

Marek

Data: 2009-05-27 11:24:54
Autor: tl

Użytkownik "MarekM" <muddy@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> napisał w wiadomości news:gviuod$9e2$1news.interia.pl...
tl pisze:

[...]

Z umową na 2 lata i ograniczeniem do 80 minut. Betamax bez umowy - 1200 min free + 5,28 gr/min po wygadaniu 300 min tygodniowo free. Często wychodzi po 2,5 gr za minutę. A za linię tu czy u innego opa trzeba płacić.

Data: 2009-05-28 08:48:16
Autor: Marx
tl pisze:

[...]

jak dziala
jak sie akurat nie sypnie
jak uslyszysz rozmowce
jak nie bedzie echa
jak bedziesz mial szczescie
jak nei dzwonisz na komorke

A jak chcesz byc pewien ze zawsze uda ci sie przeprowadzic rozmowe to niestety Betamax sie nie nadaje
Marx

Data: 2009-05-28 09:44:34
Autor: tl

tl pisze:

[...]

3 lata jak kopnąłem w dupę tepsę i nie mam żadnych problemów z betamaxem. Na komórki nie dzwonię ale pytającemu o takie polączenia nie chodziło.
Ad 1. Cały czas działa o ile wybierzesz dobrego dostawcę netu.
Ad 2. Jak wyżej
Ad 3. Jak wyżej lub zainwestuj w sprzęt (np. aparat słuchowy?)
Ad 4. Zasada podstawowa - tani sprzęt nadaje się tylko do kosza
Ad 5. ... to graj w totolotka - w voipie potrzeba wyłącznie dobrych łączy i porządnego sprzętu

A jak chcesz byc pewien ze zawsze uda ci sie przeprowadzic rozmowe to niestety Betamax sie nie nadaje

Mam więcej kłopotów z przeprowadzeniem rozmowy przez komórkę niż połaczeniem betamax => tpsa , a to sieć zajęta, brak sygnalu, zniekształcenia głosu, urywanie głosu, brak zasięgu.

Ale to prywatna decyzja kazdego - Witucki potrzebuje chętnych do opłacania składki na jego dwumilionowe dochody.

Data: 2009-05-27 11:43:28
Autor: wiatrak

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.0000000a.4a1ce652newsgate.onet.pl...
[...]

Największa wadą jest ten dwuletni CYROGRAF. Po co ci to? Dla tych 80-ciu minut?  Ja w Playu  100 minut na stacjonarne mam za 5 złotych. Masz najtańszy mozliwy abonament, a jak z niego zrezygnujesz , to powrotu juz nie ma. Socjalnego założyć powtórnie sie już nie da. Nie kombinuj, za rok z pocałowaniem w rękę będą dawali 200 minut za 20złotych, ale Tobie już nie dadzą. Cyrograf jest cyrograf.

wiatrak

Data: 2009-05-27 19:20:39
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

to co kolega napisał wydaje mi się przekonujące. 28,06 TPSA + 5,00 Play < WLR Orange no i nie ma cyrografu

czy są jakieś kontrargumenty?

Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR Orange i zostaje na socjalnym

Data: 2009-05-27 21:36:06
Autor: Valdi.Pavlack
porozmawiajmy o wadach WLR Orange
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:19bc.000000bd.4a1d7667newsgate.onet.pl

czy są jakieś kontrargumenty?

Nie ma :)

Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR
Orange
i zostaje na socjalnym

I to jest poprawne myślenie :)

porozmawiajmy o wadach WLR Orange