porozmawiajmy o wadach WLR Orange

Data: 2009-05-27 11:43:28
Autor: wiatrak
porozmawiajmy o wadach WLR Orange

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:19bc.0000000a.4a1ce652newsgate.onet.pl...
mam freedom Orange na linii socjalnej TPSA
orangutany kuszą mnie do zmiany abonamentu
głosowego TPSA na WLR Orange.

Wzrost oplaty z 28,06 na ok. 37zł ale
dają 80 minut do Orange

Interesuje mnie:

1) możliwość odbierania faxów
przez nr stacjonarny

2) czy te minuty do Orange przekazywane
są na wybrany nr komórki czy wykorzystywane
ze stacjonarnego

3) czy mozna korzystać z prefixów np. 1022,
1069, 1044, itd.?

--

Największa wadą jest ten dwuletni CYROGRAF. Po co ci to? Dla tych 80-ciu minut?  Ja w Playu  100 minut na stacjonarne mam za 5 złotych. Masz najtańszy mozliwy abonament, a jak z niego zrezygnujesz , to powrotu juz nie ma. Socjalnego założyć powtórnie sie już nie da. Nie kombinuj, za rok z pocałowaniem w rękę będą dawali 200 minut za 20złotych, ale Tobie już nie dadzą. Cyrograf jest cyrograf.

wiatrak

Data: 2009-05-27 19:20:39
Autor: kredytywkarpaczu
[...]

to co kolega napisał wydaje mi się przekonujące. 28,06 TPSA + 5,00 Play < WLR Orange no i nie ma cyrografu

czy są jakieś kontrargumenty?

Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR Orange i zostaje na socjalnym

Data: 2009-05-27 21:36:06
Autor: Valdi.Pavlack
porozmawiajmy o wadach WLR Orange
<kredytywkarpaczu@op.pl> news:19bc.000000bd.4a1d7667newsgate.onet.pl

czy są jakieś kontrargumenty?

Nie ma :)

Bo jeśli nie ma, to faktycznie, rezygnuje z myślenia o zakładaniu WLR
Orange
i zostaje na socjalnym

I to jest poprawne myślenie :)

porozmawiajmy o wadach WLR Orange