portal aukcyjny

Data: 2010-10-26 20:17:11
Autor: identifikator: 20040501
portal aukcyjny
czy jeśli uruchmiłbym portal aukcyjny, a na nim ludzie sprzedawali by na przykład kradzione części samochodowe, to czy i ja byłbym przestępcą? czy taki zapis "za treść ogłoszeń odpowiadają wyłączenie użytkownicy" załatawia sprawę?

Data: 2010-10-27 01:16:44
Autor: PiotRek
portal aukcyjny
Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ia7686$8vu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Niezupełnie. Proponuję zamiast "wyłączenie" napisać "wyłącznie" - wtedy
będzie o wiele lepiej.

A przy okazji - na Allegro to nie ma kradzionych przedmiotów? ROTFL.

Piotr

Data: 2010-10-27 10:14:11
Autor: Henry(k)
portal aukcyjny
Dnia Tue, 26 Oct 2010 20:17:11 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

[...]

Sam zapis nie wystarczy.

Pozdrawiam,
                 Henry

portal aukcyjny