portal do ogłoszeń "na stopa" ?

Data: 2012-08-16 10:26:17
Autor: BartekK
portal do ogłoszeń "na stopa" ?
Czy ktoś z was aktywnie używa jakiegoś portalu (newsgrupy? forum?) do ogłoszeń typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogę wziąć kogoś"?

Google zwraca mi kilka (naście) tego typu stron, ale wyglądają na prawie martwe - co to jest 10-15 ogłoszeń (dotyczących całej Polski i wyjazdów zagranicznych) na miesiąc... jakbym szukał przejazdu - to w życiu bym tam nie zajrzał (prawie zerowa szansa że coś przypasuje).
A jak mam się rejestrować na tych wszystkich stronach (z przedziwnymi procedurami rejestracji), a potem dostawać spamy i smsmy z reklamami - to mi się odechciewa ;)

Data: 2012-08-16 02:07:49
Autor: Jarecki
portal do og³oszeñ "na stopa" ?
W dniu czwartek, 16 sierpnia 2012 10:26:17 UTC+2 u¿ytkownik BartekK napisa³:
Czy kto¶ z was aktywnie u¿ywa jakiego¶ portalu (newsgrupy? forum?) do og³oszeñ typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogê wzi±æ kogo¶"?

Polecam http://www.carpooling.pl/ Korzysta³em i jako pasa¿er i jako "przewo¼nik".

Jarecki

Data: 2012-08-16 10:58:55
Autor: ojciecc
portal do ogłoszeń "na stopa" ?
W dniu 2012-08-16 10:26, BartekK pisze:
[...]

to mi siÄ™ odechciewa ;)

Jak ty myślałeś że to ma działać? Reklamy dają pieniądze na utrzymanie serwisu. Kto ma zapłacić za opracowanie, umieszczenie i wiszenie serwisu na serwerze?

np będąc z Krakowa umieść ogłoszenie na lokalnej grupie p.r.kraków że chcesz kogoś zabrać ze sobą lub chcesz się zabrać z kimś.

Data: 2012-08-16 12:15:21
Autor: John Kołalsky
portal do ogłoszeń "na stopa" ?

Użytkownik "ojciecc" <dr@op.pl>

[...]

Za funkcjonowanie płacą oczywiście użytkownicy tylko czemu nie zwykłymi pieniędzmi jak o to chodzi.

np będąc z Krakowa umieść ogłoszenie na lokalnej grupie p.r.kraków że chcesz kogoś zabrać ze sobą lub chcesz się zabrać z kimś.

No i widzisz, to jest za pieniądze (w usłudze dostępu do internetu) a nie usługi reklamowe.

Data: 2012-08-16 12:49:33
Autor: Mikolaj Jopczynski
portal do ogłoszeń "na stopa" ?
W dniu 2012-08-16 10:58, ojciecc pisze:

[...]

Tak, jak napisal Jarecki - takie portale dzialaja i miewaja sie dobrze, wiec sie da:P

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-08-16 17:03:30
Autor:
portal do og³oszeñ "na stopa" ?
begin BartekK
Czy ktoś z was aktywnie używa jakiegoś portalu (newsgrupy? forum?) do
ogłoszeń typu "jade tu-i-tu w terminie, mam wolne miejsce/miejsca, mogę
wziąć kogoś"?

Dołączam się do pytania, chętnie podwiozę pasażerów moim Polonezem Truckiem Royem. Warto tu nadmienić, że moim Polonezie Trucku Royu zmieści się ok. dziesięciu pasażerów (a jak jadą zbierać poziomki, to nawet dwudziestu!).

--
ignorance is bliss

portal do ogłoszeń "na stopa" ?