[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime?

Data: 2009-08-25 17:35:52
Autor: MZ
[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime?
Mirek Ziółek pisze:
Witam,

Sprawa wyglada tak, klima chlodzi, slychac jak sie wlacza sprezarka.Klima nabita prawidlowa iloscia czynnika.
Problem : sprezarka wlacza sie i wylacza w ciagu 5s, tzn, slysze jak sie wlacza,pochodzi 3-4s i sie wylacza, za 5s znow sie wlaczy i tak caly czas.
Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak samochod stoi na luzie,to klima sie zalacza ale juz nie wylacza, wystarczy dodac gazu(1,500rpm) i klima swiruje, wlacza sie i wylacza bardzo szybko ( wkurzajace podrzas ruszania i jazdy w korku bo szarpie)

Wygląda jak uwalony wielozawór albo coś z kontrolką  ciśnienia.

Jezdzilem kilkoma samochodami z klima i nigdy tak _czesto_ klima sie nie wlaczala (nie zaleznie czy jest upal 30+ czy 20-25stopni).
Pytanie, moze ktos juz sie z czym taki spotkal, samochod Ford Fusion 1,4 benzyna 2003r ew. gdzie w Warszawie znalesc DOBREGO mechanika/elektryka  od klimy ktory nie bedzie strzelal po kolei co jest uszkodzone bo tak to ja potrafie ;)

Moją klimę w AR 145 doprowadził do ładu gość z Bemowa, wjeżdżając do
Warszawy Połczyńską po prawej stronie jakieś 500m przed Dźwigową.
http://www.zumi.pl/80967,Auto-Lock._Piotr_Szyc,Warszawa,firma.html

Warsztat jest z tych "specyficznych", facet mało przyjazny w kontakcie
ale prawdziwy fachowiec. Tani nie jest i ciągle narzeka że g... z tego
będzie ale o dziwo ;] wszystko działa od 4 miesięcy bez problemu, a
naprawa była spora (diagnoza bo teoretycznie ciśnienie poprawne przez
tydzień mniej więcej a na 12 godzinnej próbie azotowej dopiero wyszło że
pęknięty wąż, uszkodzona chłodnica, rozwalona elektryka).

--
MZ

[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime?