Data: 2009-08-25 18:37:45 | |
Autor: RUN | |
[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime? | |
jezeli jestes pewien na 100 % ze czynnika jest dopuszczone oka to:
1) moze cos jest przytkane w ukaldzie - moze filtr moze zawor rozprezny 2) walniety czujnik cisnienienia - nalezy podlaczyc manometry i tyle 3) walniety wiatrak klimy a moze i 3 powyzsze pkt naraz to ze sie wylacza po 5sek moze swiadczyc ze jest za duzo czynnika lub czujnik cisnienia wylacza ja przy za niskim cisnieniu,moze jednak byc tez problem z przytkanym ukladem bo wytwarza sie w nim b szybko wysokie cisnienie, a zalacza sie po nast 5 sek bo cisnienia sie wyrownaja i sprezarka znowu dost napiecie chlodnica klimy w samoch stojacym na luzie nie dostaje powietrza ( gdy samoch jedzie ped powietrza bedzie ja chlodzil i dlatego jest efekt zalaczania i wylaczania, nawet gdy wiatrak klimy nie dziala ) - po dluzszym czasie jednak sprezarka powinna sie zalaczyc, jakis problem jest jednak zwiatrakiem albo spalony jest sam wiatrak - podlacz go na krotko do aku jezeli chodzi /kreci sie to problem jest w czujniku cisnienia ktory powinien go zalaczyc - czujnik mozesz sprawdzic zwierajac mu odpowiednie koncowki a raczej koncowki w dochodzacej do niego wtyczce/gniazdku mysle jednak ze bez manometrow i bez wiekszej wiedzy samemu nie dasz rady MAciej Użytkownik "Mirek Ziółek" <moophone@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h70u2f$6ki$1inews.gazeta.pl... Witam, |
|
Data: 2009-08-25 18:49:50 | |
Autor: Mirek Ziółek | |
[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime? | |
Użytkownik "RUN" <macrogowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h71411$2tu$1inews.gazeta.pl... jezeli jestes pewien na 100 % ze czynnika jest dopuszczone oka to: Przed i po napelnieniu klimy jest tak samo wiec nie stawialbym na za duzo/malo czynika. Wiatrak klimy chodzi bo klima ogolnie to dziala, tylko ciut za czesto sie zalacza kompresor. to ze sie wylacza po 5sek moze swiadczyc ze jest za duzo czynnika lub czujnik cisnienia wylacza ja przy za niskim cisnieniu,moze jednak byc tez problem z przytkanym ukladem bo wytwarza sie w nim b szybko wysokie cisnienie, a zalacza sie po nast 5 sek bo cisnienia sie wyrownaja i sprezarka znowu dost napiecie Ano wybiore sie ktoregos dnia na wspomniana juz Gorczewska :) pozdr Mirek |
|
Data: 2009-08-25 21:04:19 | |
Autor: RUN | |
[DC] porzadny warsztaty ktory naprawi klime? | |
kompresor powinien chodzic caly czas gdy wlaczona jest klima jezeli sie nia wlacza to znaczy ze albo nie ma czynnika ( lub jest go zamalo - czujnik niskiego cisnienia odcina napiecie na kompresor ), mozebyc jeszcze problem zkompresorem - moze byc np zatarty, lub jest zbyt wysokie cisnienie - za duzo czynnika - tu dziala czujnik wysokiego cisnienia po jakims czasie ( napewno nie jest to 5 sek ) gdy chodzi kompresor powinien zalaczyc sie wiatrak aby wychlodzic czynnik/ zmniejszyc cisnienie na tloczeniu wiatrak powinien sie wlaczac co jakis czas (gdy powstanie zbyt wysokie cisnienie w ukladzie ) i wylaczyc sie rowniez po jakims czasie jezeli rozlaczana jest sprezarka ( tak wlasnie jest chroniony uklad przed rozszczelnieniem - powstaniem zbyt wysokiego cisnienia ) to cos nie bangla popros aby nabili klime na wage - najpierw niech zrobia proznie w ukaladzie a potem uzupenia czynnikiem wg wagi - ilosc czynnika mozna zczytac z nalepek w aucie jezeli dawno klima nie byla napelniana lub nie wiadomy jest stan oleju wartojest dodac oleju do sprezarki lub go poprostu wymienic - zapobiega to zatarciu sprezarki MAciej |
|