porzucony namiot (Tatry)

Data: 2010-03-02 20:26:54
Autor: Witek Kaszkin
porzucony namiot (Tatry)
Cześć

Wybrałem się dzisiaj z Kasprowego Wierchu granią
do Ciemniaka i w dół potem, kombinując (na nartach),
bo śniegu tam już nie ma za bardzo,
odrobina walki była jedynie z trawersowaniem Suchych Czub,
ogólnie bardzo fajnie było, ale...

Pod Suchym Wierchem Kondrackim zauważyłem 3 wbite kijki
i menażkę leżącą na śniegu...
Podchodze do nich i widzę, że właściwie stoję na namiocie
wmontowanym przez wiatr w zaspę, ledwo malutki kawałeczek wystawał,
prawie można było nie zauważyć...

w międzyczasie doszedł mnie po moich śladach gość,
mówię, że to dość dziwne, kijki się raczej zabiera z soba,
nawet porzucając namiot...

kopiemy

odkopaliśmy po chwili wejście
w środku karimata, druga menażka (Czech Republic),
pokrowiec na śpiwór (Małachowski),
jakieś pudełko chyba z żarciem i coś tam jeszcze,
nie przeglądałem tego zbyt dokładnie,
właściwie dużo później stwierdziłem, że może trzeba było jednak...

wyglądało to na porzucone 1,  2 dni temu

Może dramatyzuję, bo porzucone namioty to ja widywałem
wiele razy, ale puste, a tu - namiot w idealnym stanie,
choć przygnieciony mocno śniegiem,
trochę rzeczy w środku było, i te 3 kijki teleskopowe
wbite obok, a kilka metrów dalej pałąk - chyba resztka
drugiego namiotu i plastikowa butelka.

miejsce dość bezpieczne raczej, płaskie

ewakuując się nawet awaryjnie, to kijki raczej bym z sobą wziął,
a śpiwór spakował do pokrowca, bo luzem zajmuje w plecaku
dużo miejsca, dlatego dość dziwnie to wyglądało

zadzwoniłem do TOPR, ale nie mieli zgłoszenia o niczym,
co by sie kojarzyło z tymi rzeczami

kartki "zaraz wracam" też w namiocie nie było

więc, ktokolwiek wie o co chodzi...

fotki:
http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100302/P1010559m.jpg
http://przewodnicy.zakopane.pl/rozne/100302/P1010563m.jpg