[ziobrogate] posłuchają suwerena?

Data: 2019-08-22 05:36:54
Autor: japanizer
[ziobrogate] posłuchają suwerena?
https://www.rp.pl/Rzad-PiS/190829767-Sondaz-Czy-Zbigniew-Ziobro-powinien-podac-sie-do-dymisji.html

  46,4 proc. respondentów zadeklarowało, że Zbigniew Ziobro powinien podać się do   dymisji w sondażu przeprowadzonym przez SW Research dla rp.pl. Posłuchają suwerena?

Data: 2019-08-22 06:30:08
Autor: Jacek Bialy
[ziobrogate] posłuchają suwerena?
  46,4 proc. respondentów zadeklarowało, że Zbigniew Ziobro powinien podać się do dymisji
-- -- -- -

Ja też tak dzisiaj uważam, ale za pierwszego PiS-u to tych procentów byłoby ze sto przy takiej aferze (chyba wystrzelaliście swoje kapiszony).

JB

Data: 2019-08-22 15:02:42
Autor: A. Filip
[ziobrogate] posłuchają˛ě­éÚ <Łş×üBĘ'u š tego wynik?]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ależ Zbigniew Ziobro (SP) będzie się wzorował na wspaniałym przykładzie
premiera Tuska (PO) trzymającego na stołku min. Klicha (PO)!  Czyż to
jest ten niedościgły wzór podawania się do dymisji który wszyscy powinni
naśladować?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-22 06:13:19
Autor: japanizer
[ziobrogate] posłuchają suwerena? [Czyj sonda ż tego wynik?]
On Thursday, August 22, 2019 at 3:03:50 PM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

Ależ Zbigniew Ziobro (SP) będzie się wzorował na wspaniałym przykładzie
premiera Tuska (PO) trzymającego na stołku min. Klicha (PO)!

Klich trolli internetowych zatrudniał za pieniądze podatników? Jakiś link masz do tych rewelacji?

Data: 2019-08-22 15:40:26
Autor: A. Filip
> [...]

premiera Tuska (PO) trzymającego na stołku min. Klicha (PO)!

Klich trolli internetowych zatrudniał za pieniądze podatników? Jakiś

Min. Klich (PO) z pełnym błogosławieństwem premiera Tuska (PO) uparcie
trwał na stanowisku na którym *mógł* zaciemniać swoją odpowiedzialność.

Trolle Ziobry "miały udział/odpowiedzialność" w śmierci setki ludzi?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-22 08:59:42
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 3:41:34 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]

trwał na stanowisku na którym *mógł* zaciemniać swoją odpowiedzialność.

Trolle Ziobry "miały udział/odpowiedzialność" w śmierci setki ludzi?

Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

Data: 2019-08-22 09:52:07
Autor: Jacek Bialy
[ziobrogate] posłuchają suwerena? [Czyj sonda ż tego wynik?]

Trolle Ziobry "miały udział/odpowiedzialność" w śmierci setki ludzi?

    -- - Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

A ty myślisz, że zabijecie następnego prezydenta?

JB

Data: 2019-08-22 10:02:50
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 6:52:09 PM UTC+2, Jacek Bialy wrote:

> Trolle Ziobry "miały udział/odpowiedzialność" w śmierci setki ludzi?

    -- - Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

A ty myślisz, że zabijecie następnego prezydenta?

Jak to szło?

"PiS zabił więcej polskich prezydentów* niż Niemcy i Rosjanie w czasie obu wojen światowych?"

* prezydĘt Kaczyński i prezydent Kaczorowski

Data: 2019-08-22 19:06:05
Autor: u2
W dniu 22.08.2019 o 19:02, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

e tam, niemiecka japa próbuje tuszować fakt, że za czasów nie-rządów PO-PSL zginęło tragicznie więcej polskich generałów niż podczas drugiej wojny światowej:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 10:13:17
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 7:06:05 PM UTC+2, u2 wrote:

> e tam, niemiecka japa próbuje tuszować fakt, że za czasów nie-rządów PO-PSL zginęło tragicznie więcej polskich generałów niż podczas drugiej wojny światowej:)

Ponownie, z ręki PiS.

Data: 2019-08-22 19:21:39
Autor: u2
W dniu 22.08.2019 o 19:13, japanizer@japanizer.org pisze:
e tam, niemiecka japa próbuje tuszować fakt, że za czasów nie-rządów
PO-PSL zginęło tragicznie więcej polskich generałów niż podczas drugiej
wojny światowej:)

Ponownie, z ręki PiS.

były minister Arabski został skazany, więc niemiecka japa się pieni:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-08-22 10:30:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 19:21:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Ponownie, z ręki PiS.

były minister Arabski został skazany, więc niemiecka japa się pieni:)))))))))

Został skazany nieprawomocnie za to, ze nie dopilnował wszystkiego jako Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Nie dawno okazało się, że w lotach VIP jest jeden wielki burdel. Nie wiadomo kto latał, gdzie latał i czym latał. KPRM, który zgodnie z instrukcją HEAD ma wszystko koordynować, był pomijany przez zamawiających loty bezpośrednio w MON. Oficjalnie przyznano, że nikt nad tym nie panuje. Taki tupolewizm nasz powszedni.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 10:36:02
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 7:30:39 PM UTC+2, Bruno Brunowski wrote:
> Został skazany nieprawomocnie za to, ze nie dopilnował wszystkiego jako Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Czyli nie za to, że trotyl podłożył do małpki Kaczyńskiego?

Data: 2019-08-22 19:50:59
Autor: u2
W dniu 22.08.2019 o 19:36, japanizer@japanizer.org pisze:
Został skazany nieprawomocnie za to, ze nie dopilnował wszystkiego jako Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Czyli nie za to, że trotyl podłożył do małpki Kaczyńskiego?

niemiecka japa udaje, że nie wie o co kaman, a były minister Arabski nie dopełnił swoich obowiązków, to jest karalne w Bolanda, w śledztwie nie wyjaśniono jednak, oprócz niedopełnienia obowiązków wynikających z instrukcji HEAD, tajemniczego spotkania byłego ministra Arabskiego z kacapami w Moskwie przed katastrofą:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 10:57:00
Autor: Jacek Bialy
[ziobrogate] posłuchają suwerena? [Czyj sonda ż tego wynik?]
   -- - Nie wiadomo kto latał, gdzie latał i czym latał.

Jak to nie wiadomo?  Już wszystko wiadomo kto i z kim latał - i ile babskich kilogramów wylatał w państwie PiS!   Tyle że to płotki - a i żadnej ni razu nie było po drodze na Siewiernyj

JB

Data: 2019-08-22 11:00:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 19:57:01 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Nie wiadomo kto latał, gdzie latał i czym latał.

Jak to nie wiadomo?  Już wszystko wiadomo kto i z kim latał - i ile babskich kilogramów wylatał w państwie PiS!
Wszystkie loty Tuska udało się odnaleźć. Pełnej listy lotów Kuchcińskiego nadal nie ma. To co opublikowała kancelaria Sejmu to farsa.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 11:20:21
Autor: Jacek Bialy
[ziobrogate] posłuchają suwerena? [Czyj sonda ż tego wynik?]
Jak to nie wiadomo?  Już wszystko wiadomo kto i z kim latał - i ile babskich kilogramów wylatał w państwie PiS!

   -- - Wszystkie loty Tuska udało się odnaleźć.

No właśnie - na Siewiernyj latał?  Oczywiście że latał, ale razem z Batiuszką..  Panie prezydencie Duda - trzymajcie się blisko Batiuszki, to i panu krzywda się nie stanie!     Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-08-22 11:23:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 20:20:22 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

No właśnie - na Siewiernyj latał?  Oczywiście że latał, ale razem z Batiuszką..  Panie prezydencie Duda - trzymajcie się blisko Batiuszki, to i panu krzywda się nie stanie!     Buuu ha-ha!

Duda, to niech lepiej opony w samochodzie osobiście sprawdza i uprawnienia pilotów. Wyjdzie mu to na zdrowie.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 11:48:58
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -

Na zdrowie towarzyszu Brunowski.. Często macie rację - wasze zdrowie!

JB

Data: 2019-08-22 19:47:55
Autor: u2
[...]

oj brutuś, pod Mirosławicami wykończyliście sporo generałów, potem miały być odpowiednie procedury, oczywiście te procedury minister Klich olał, pozwolił na wspólny lot całego sztabu do Smoleńska łącznie z prezydentem, jeszcze przyjdzie kryska na matyska:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 10:58:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 19:47:55 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

oj brutuś, pod Mirosławicami wykończyliście sporo generałów, potem miały być odpowiednie procedury, oczywiście te procedury minister Klich olał, pozwolił na wspólny lot całego sztabu do Smoleńska łącznie z prezydentem, jeszcze przyjdzie kryska na matyska:)

I oddał się wtedy do dyspozycji Premiera. Premier zadecydował, że ma zostać.

A później głupi zawierzył generałom lotnictwa WP, ze wszystko jest super i wprowadzili w życie wszystkie zalecenia KBWLLP. A mógł co najmniej NIK nasłać. Ostatecznie odszedł w niesławie.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 20:03:56
Autor: u2
[...]

oj brutuś, nigdy pełomafia nie przyzna się, że jest wrażą antypolską agenturą, ale ja was matołki ostrzegam, przestudiujcie czarnowidztwa Killimuszki, on tekstem jawnym ostrzega co was czeka:)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Czesław_Klimuszko

--
I love love

Data: 2019-08-22 11:18:26
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 20:03:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

oj brutuś, nigdy pełomafia nie przyzna się, że jest wrażą antypolską agenturą, ale ja was matołki ostrzegam, przestudiujcie czarnowidztwa Killimuszki, on tekstem jawnym ostrzega co was czeka:)

Leć sobie Kukuryźniczku dalej, tylko uważaj na drzewa i linie energetyczne.
Pogadamy, jak będziesz miał jakieś konkretne argumenty. Wizje wybitnego specjalisty zielarza takowymi nie są.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 20:58:32
Autor: u2
[...]

żaby nie było, że nie ostrzegałem ciebie brutuś, powiadom o tym das Zentrale ins Berlin:)

https://de.wikipedia.org/wiki/Zentrale_des_Bundesnachrichtendienstes

--
I love love

Data: 2019-08-23 07:19:55
Autor: Runt
u2 ze szwabską skazą
W dniu 2019-08-22 o 20:58, pijaczyna u2 pisze:
[...]

chłopie, idź to jakiegoś zielarza by cie chociaż na nogi wyleczył.

--
Runt

Data: 2019-08-23 07:17:30
Autor: Runt
u2 robi za "klimuszko"
W dniu 2019-08-22 o 20:18, Bruno Brunowski pisze:
[...]

na jednej z grup dyskusyjnych u2 przyznaje się że robi za szamana. nie dość że chłopina chleje wódę to jeszcze warzy jakies mikstury którymi zatruwa okolicznych przygłupów których pełno w jego zadupiu.

--
Runt

Data: 2019-08-22 20:14:48
Autor: Runt
W dniu 2019-08-22 o 20:03, u2 pisze:
[...]

Ja bez Klimuszki mogę ci powiedzieć że ciebie czeka marskość wątroby!

--
Runt

Data: 2019-08-22 10:40:40
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- --

 etam - oni sami nie wiedzą, kogo zabiją, dokąd od Putina się nie dowiedzą..

JB

Data: 2019-08-22 19:52:20
Autor: u2
W dniu 22.08.2019 o 19:40, Jacek Bialy pisze:
  etam - oni sami nie wiedzą, kogo zabiją, dokąd od Putina się nie dowiedzą..

no co ty, a na urodziny Wowki sami zabili Annę Politkowską:)

niedawno zabili Borysa Niemcowa

kto następny ?

Nawalny:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 10:10:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 18:52:09 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:

> Trolle Ziobry "miały udział/odpowiedzialność" w śmierci setki ludzi?

    -- - Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

A ty myślisz, że zabijecie następnego prezydenta?

Prędzej sam lub przy pomocy "dobrej zmiany". Wiesz, stare opony, kiepski kierowca... No takie rzeczy się zdarzają.

Ciekawe jak wyglądają szkolenia pilotów na nowych VIPolotach, skoro są tak rozchwytywane.

Słyszałeś, że chcieli Dudę wsadzić do 737 z załoga bez uprawnień?

"Trzeci przykład pewnej swobody podchodzenia do procedur miał miejsce przy przygotowaniu czerwcowego wylotu prezydenta Andrzeja Dudy do Stanów Zjednoczonych. Politycy obozu rządzącego naciskali, by podróż odbyła się nowym boeingiem. Problem w tym, że maszyna nie jest jeszcze przygotowana do transatlantyckich lotów z VIP-ami (m.in. pod kątem łączności), a wojskowy piloci boeingów nie mają jeszcze przeszkoleń do lotów przez ocean na tej maszynie. Tak więc od mundurowych przyszła odpowiedź ,,nie". Pojawiła się więc koncepcja, by z prezydentem Dudą do USA wojskową maszyną polecieli... cywilni piloci. Ostatecznie prezydent odbył podróż gulfstreamem, ale nacisk na wojsko był duży." https://wiadomosci.dziennik.pl/opinie/artykuly/604346,tupolewizm-kuchcinski-loty-bezpieczenstwo-przepisy-instrukcja-head.html Pisiory wprost uwielbiają piłować gałąź na której siedzą.

--
Bruno

Data: 2019-08-22 19:14:07
Autor: u2
Pisiory wprost uwielbiają piłować gałąź na której siedzą.

to ty pisior ?:)

--
I love love

Data: 2019-08-22 18:10:54
Autor: A. Filip
> [...]

Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

Ty dalej matole sądzisz że szef resortu od pilotów i samolotu ŻADNEJ
odpowiedzialności nie ponosi?  To za co do kurwy nędzy pensje ministra brał?
Klich chyba nie jest _najbardziej_ winny.  Ale od jakiejkolwiek
odpowiedzialności (szefa/ministra) to go może tylko krótkowzroczny
idiota bronić albo partyjny towarzysz.

Jak b. min Klich (PO)  może nie być winny (politycznie) za to co się w
jego ministerstwie działo to niby dlaczego Ziobro (SP/PiS+) musi?
Ziobro *już* ponosi winę po linii odpowiedzialności szefa/ministra za
resort na swojej wachcie.  Jak widać w przypadku b. min. Klicha (PO)
dla PO (totalnej jełopozycji) to za mało ale tylko w przypadku swoich.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-22 09:19:10
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 6:12:47 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> Ty dalej, głupku, myślisz, że winnym katastrofy Tu-polewa jest jakiś minister?

Ty dalej matole sądzisz że szef resortu od pilotów i samolotu ŻADNEJ
odpowiedzialności nie ponosi?

Oficjalne rządowe śledztwo dobitnie wykazało, kto jest winnym tej katastrofy.

Tak wstydliwe to było dla PiSd, że skrzętnie schowali raport.. A przynajmniej próbowali, bo w intenecie nic nie ginie.
Głupku i PiSdo, he he.

Jak b. min Klich (PO)  może nie być winny (politycznie) za to co się w
jego ministerstwie działo to niby dlaczego Ziobro (SP/PiS+) musi?

Jak to szło? "Szef będzie zadowolony", czy jakoś tak? Kto jest szefem wiceministra, PiSdo?

Data: 2019-08-22 18:24:25
Autor: A. Filip
> [...]

Tak wstydliwe to było dla PiSd, że skrzętnie schowali raport. A
przynajmniej próbowali, bo w intenecie nic nie ginie. Głupku i PiSdo, he he.

Oficjalne rządowe śledztwo pod rządami PiS wykaże że Ziobro (SP/PiS+)
jest niewinny, wątpisz w to?  ;-)

Rządowy raport o Smoleńsku-2010 powstał gdy Klich był nadal ministrem.
W demokracji parlamentarnej o wysokich standardach zbija to jego
wiarygodność *bardzo*.

[...]

Kto był szefem Klicha?  Czy był z Klicha zadowolony?  Skoro go tak długo
trzymał na stołku po Smoleńsku-2010 to widać był bardzo zadowolony.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-08-22 09:34:32
Autor: japanizer
On Thursday, August 22, 2019 at 6:25:32 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]

Rządowy raport o Smoleńsku-2010 powstał gdy Klich był nadal ministrem.
W demokracji parlamentarnej o wysokich standardach zbija to jego

Z jakimi konkretnie ustaleniami w raporcie się nie zgadzasz?

- generał "śmiało, zmieścisz się" w kabinie

- naciski na lądowanie mimo braku zgody kontrolerów z lotniska

- piloci bez licencji na latanie samolotem

- "brak dezycji prezydĘta..."

- itd.

Widzisz, głupku, mogę się z tobą jeszcze długo droczyć, a na końcu i tak wyjdzie jedno - jesteś tylko głupkiem, całe życie nim byłeś.

Data: 2019-08-22 09:41:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 22 sierpnia 2019 18:12:47 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Ty dalej matole sądzisz że szef resortu od pilotów i samolotu ŻADNEJ

Ponosi. Polityczną. I taką Klich poniósł. Przestał być ministrem po opublikowaniu raportu KBWLLP. A przede wszystkim nie kierował i nie nadzorował dochodzenia w sprawie katastrofy.

--
Bruno

[ziobrogate] posłuchają suwerena?