poseł rozkazuje prezydentowi: daję ci godzinę!

Data: 2017-07-25 06:15:34
Autor: japanizer
poseł rozkazuje prezydentowi: daję ci godzinę!
Kaczyński do Dudy: daję ci godzinę!

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kaczynski-grozil-prezydentowi-dudzie-po-jego-wecie/07etv27

  Premier Beata Szydło, marszałek Sejmu Markek Kuchciński i marszałek Senatu   Stanisław Karczewski mieli przekazać głowie państwa krótką wiadomość od   Jarosława Kaczyńskiego. - Jarek daje ci godzinę na zmianę decyzji! Drżyj Polsko, choroba psychiczna Kaczyńskiego i jego sługusów postępuje coraz bardziej :(

Data: 2017-07-26 08:19:49
Autor: pulsar
W dniu 2017-07-25 o 15:15, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Myślę, że od tego kompleksu przypadłości Kaczyńskiego,
groźniejsze są jednak postawy 'a'la czopek', tych jego
sługusów... jakie to żałosne !

W takich momentach nieodparcie przypomina mi się fakt,
kiedy to szef katolików wyraził życzenie, by katolicki
duch zstąpił tu i odmienił ziemię, 'tę ziemię'...

-- -
pulsar

poseł rozkazuje prezydentowi: daję ci godzinę!