poslizg

Data: 2012-02-24 17:24:07
Autor: DoQ
poslizg
W dniu 24-02-2012 17:21, J.F pisze:

I co sie dzieje przy wyzszych predkosciach ?
Ile szybciej mozna jechac i jeszcze jakos opanowac samochod nie
wypadajac poza pas ruchu ?
zaczynamy od normalnej jazdy, zadnego skladania samochodu, zadnej jazdy
bokiem, ot, cos zaczyna uciekac, a tu z jednej strony latarnia, a z
drugiej tir :-)

Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany bezpieczny przejazd zakrętu!

--
Pozdr. Sędziwoj

Data: 2012-02-24 16:42:42
Autor: kogutek
poslizg
DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał(a):
> [...]

> drugiej tir :-)

Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany bezpieczny przejazd zakrętu!

Niby masz rację ale tak do końca nie jest. Jak jest ograniczenie to odnosi się
ono dla najgorszego przypadku. Osobowy bez problemów przejedzie z prędkością
dwa razy większą ale autobus już nie. I musi jechać tyle co na znakach. --

Data: 2012-02-24 17:45:32
Autor: Lewis
poslizg
W dniu 2012-02-24 17:42, kogutek pisze:
[...]

W przypadku gołoledzi też?
Te ograniczenia to często na pałę stawiają. Nieraz widuję 50 na całkiem niegroźnym odcinku.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-24 17:37:45
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
poslizg
On 2012-02-24 17:24, DoQ wrote:
[...]

Zagwarantowany powiadasz ? :-) To bardzo ciekawe :-)))

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-24 17:41:32
Autor: DoQ
poslizg
W dniu 24-02-2012 17:37, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany
bezpieczny przejazd zakrętu!
Zagwarantowany powiadasz ? :-) To bardzo ciekawe :-)))

Oczywiście, jeśli wypadnie to znaczy że nie dostosował się do warunków.

--
Pozdr. Sędziwoj

Data: 2012-02-24 17:50:19
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
poslizg
On 2012-02-24 17:41, DoQ wrote:
[...]

Nie dostosował do jakich warunków ? :-) Jazda zgodnie z ograniczeniami prędkości miała wystarczyć - gwarantować rzekłbym :-) ... nieważne czy śnieg czy lód ;-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-24 17:21:23
Autor: to
poslizg
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
Nie dostosował do jakich warunków ? :-) Jazda zgodnie z ograniczeniami
prędkości miała wystarczyć - gwarantować rzekłbym :-) ... nieważne czy
śnieg czy lód ;-)

Dobrze się czujesz?

Data: 2012-02-24 18:59:22
Autor: J.F
poslizg
Użytkownik "DoQ"  napisał w wiadomości grup
[...]

Ale to powienes napisac ze nalezy jezdzic z predkoscia PRZEPISOWA, a nie zgodnie z ograniczeniami.
Lod bedzie i ograniczenia nie pomoga. A przepisowa predkosc owszem :-)

J.

Data: 2012-02-25 12:11:53
Autor: 'Tom N'
poslizg
J.F w <news:ji8j5u$pin$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Ograniczeniami wynikającymi z warunków drogowych i umiejętności

Ani słowa o *ograniczeniu prędkości znakami* DOQ nie napisał, to Ty i Marcin
sobie dośpiewaliście, a kogutek wygdakał...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-25 15:48:42
Autor: J.F.
poslizg
Dnia Sat, 25 Feb 2012 12:11:53 +0100, 'Tom N' napisał(a):
[...]

ale pisal "zgodnie z ograniczeniami". Jakie znasz ograniczenia ?

No chyba ze to ogolne "z predkoscia zapewniajaca panowanie nad pojazdem" to
tez uznamy za ograniczenie.

J.

Data: 2012-02-25 23:39:35
Autor: Adam Płaszczyca
poslizg
Dnia Fri, 24 Feb 2012 17:24:07 +0100, DoQ napisał(a):

Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany bezpieczny przejazd zakrętu!

Nie kłam. --
     ___________ (R)

Data: 2012-02-26 19:05:41
Autor: DoQ
poslizg
Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany
bezpieczny przejazd zakrętu!
Nie kłam.

ŁŻESZ! UDOWODNIJ ŻE KŁAMIE!!

--
Pozdr. Sędziwoj

Data: 2012-02-26 19:38:59
Autor: J.F.
poslizg
Dnia Sun, 26 Feb 2012 19:05:41 +0100, DoQ napisał(a):
Jeździć należy zgodnie z ograniczeniami, wtedy masz zagwarantowany
bezpieczny przejazd zakrętu!
Nie kłam.
ŁŻESZ! UDOWODNIJ ŻE KŁAMIE!!

Przyjedz do walimia, pokazemy. Ale zima przyjedz.

Hm, a moze tam juz stoi 40 ? J.

Data: 2012-02-26 19:44:06
Autor: DoQ
poslizg
W dniu 26-02-2012 19:38, J.F. pisze:

ŁŻESZ! UDOWODNIJ ŻE KŁAMIE!!
Przyjedz do walimia, pokazemy. Ale zima przyjedz.
Hm, a moze tam juz stoi 40 ?

To nie ja mam udowadniać, niech ten cały walim przyjedzie do mnie!

--
Pozdr. Sędziwoj

Data: 2012-02-26 20:00:27
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
[...]