Data: 2012-02-25 19:23:53 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
poslizg | |
On 2012-02-24 17:21, J.F wrote:
No i zależy od samochodu i jego konfiguracji - niektóre delikatnie informują a inne odgryzają głowę. I co sie dzieje przy wyzszych predkosciach ? Proszę, świeże z dzisiaj: http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=player_detailpage#t=25s http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=player_detailpage#t=90s W tym drugim widać, jaki efekt może mieć coś tak drobnego jak delikatnie przełamanie :-) Ile szybciej mozna jechac i jeszcze jakos opanowac samochod nie Nikt Ci tego nie powie. W różnych warunkach moga to być różne wartości. zaczynamy od normalnej jazdy, zadnego skladania samochodu, zadnej jazdy Najważniejsza właściwa i _SZYBKA_ reakcja - najczęściej jedynie kierownica, czasem dodatkowo z adekwatną do sytuacji reakcją gazem/hamulcem. -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|