Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   poslizg

poslizg

Data: 2012-02-25 19:23:53
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
poslizg
On 2012-02-24 17:21, J.F wrote:

Pytanie w sumie do rajdowcow amatorow z praktyka:
jade sobie normalnie droga, troche pada, jest zakret w lewo, przejezdzam
bez problemu. Troche szybciej - nadal bez problemu.
Ale gdzies jest ta predkosc graniczna, powyzej ktorej sa juz problemy.

No i zależy od samochodu i jego konfiguracji - niektóre delikatnie informują a inne odgryzają głowę.

I co sie dzieje przy wyzszych predkosciach ?

Proszę, świeże z dzisiaj:

http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=player_detailpage#t=25s
http://www.youtube.com/watch?v=xPu3QaBa5us&feature=player_detailpage#t=90s

W tym drugim widać, jaki efekt może mieć coś tak drobnego jak delikatnie przełamanie :-)

Ile szybciej mozna jechac i jeszcze jakos opanowac samochod nie
wypadajac poza pas ruchu ?

Nikt Ci tego nie powie. W różnych warunkach moga to być różne wartości.

zaczynamy od normalnej jazdy, zadnego skladania samochodu, zadnej jazdy
bokiem, ot, cos zaczyna uciekac, a tu z jednej strony latarnia, a z
drugiej tir :-)

Najważniejsza właściwa i _SZYBKA_ reakcja - najczęściej jedynie kierownica, czasem dodatkowo z adekwatną do sytuacji reakcją gazem/hamulcem.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

poslizg

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona