pos³owie PiS przeciwko deubekizacji

Data: 2018-10-07 23:52:54
Autor: japanizer
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/zaskakujace-glosowanie-poslow-pis-na-komisji,110,0,2418030.html

  Pos³owie PiS zgodzili siê z twierdzeniem, ¿e obciêcie emerytur by³ym   policjantom, którzy za³apali siê jeszcze na pracê w PRL, jest niekonstytucyjne.

Prokurator stanu wojennego i obroñca pedofili Piotrowicz wstawi³ siê za by³ymi kolesiami-milicjantami?

Data: 2018-10-08 12:58:16
Autor: Pajdak
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:2f03d354-193c-42fd-9058-b820f10145adgooglegroups.com...
[...]

Stawiam na Rysia Czarneckiego, ¿iêcia kosmonauty Hermaszewskiego.

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 14:23:57
Autor: pulsar
W dniu 08.10.2018 o 08:52, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Komentuj± to ludzie ró¿ni, zainteresowani i outsiderzy, ale
jest coraz mniej przyg³upiastych a coraz wiêcej ocen motywowanych
zatroskaniem o pañstwo, np takich, cyt.:

"Tak siê podwa¿a zaufanie do pañstwa, które coraz bardziej staje siê "pañstwem teoretycznym". A jak traktowano urzêdników hitlerowskich w dawnej RFN? Jak urzêdników, wyp³acano im emerytury. By by³o inaczej, nale¿a³o udowodniæ urzêdnikowi, ¿e pope³ni³ zbrodniê. I to jest Europa. Ale nasze w³adze, choæ jeste¶my Europejczykami, ci±gle wolimy byæ bantustanem (je¶li kto pamiêta, co to by³o). A potem krzyczymy, ¿e "d±¿ymy do Europy". Kochani - starczy przemeblowaæ nasze g³owy, by prawo nie dzia³a³o wstecz, by nie myliæ praworz±dno¶æ z zemst±, by obywatel nie by³ z zasady traktowany jak oszust, by nie by³o równych i równiejszych." /europka/

-- -
pulsar

Data: 2018-10-09 18:14:10
Autor: Pajdak
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
U¿ytkownik "pulsar" <aja@aja.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5bbc9dde$0$499$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mot³och PiS tego nie rozumie. No chyba, ¿e Rydzyk im wyja¶ni kiedy PO³o¿± kilka euro na tacê!

--
Pajdak

Data: 2018-10-10 10:49:50
Autor: Zenek Kapelinder
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
Dobrze traktowano w rfn nazistow. Do dzisiaj maja wysokie emerytury, stac ich na pobyt w burdelu w ktorym robisz za dziwke. W Polsce lipe maja. Wczoraj w tv jakies ubeckie kurwy sie zalily ze obnizono im emerytury o 5 tysiecy miesiecznie.

Data: 2018-10-11 12:13:40
Autor: Pajdak
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
kutasina ub-ecka "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:27376650-bd5d-49ae-82b7-61e41c947274googlegroups.com...
Dobrze traktowano w rfn nazistow.

Np takiego Brauna od rakiet ;-)))

Do dzisiaj maja wysokie emerytury,

Jak wysokie? ;-)))

stac ich na pobyt w burdelu

G³upi ciulu! Twoi nazi¶ci maj± po 80-90 lat ;-))))

w ktorym robisz za dziwke.

To chyba tobie butelka PO mleku z odbytu odpada, nie? ;-)))

W Polsce lipe maja.

Np. taki gen. Hermaszewski, te¶æ Rysia Czarneckiego (PiS) ;-0)))

Wczoraj w tv jakies ubeckie kurwy

Nie mów! Kogo¶ z twojej rodziny zaproszono do TV-pis? ;-)))

sie zalily ze obnizono im emerytury o 5 tysiecy miesiecznie.

No widzisz zenu¶! By³e¶ UB-ekiem i teraz masz przechlapane! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-11 09:03:22
Autor: pulsar
W dniu 09.10.2018 o 18:14, Pajdak pisze:
> Mot³och PiS tego nie rozumie. No chyba, ¿e Rydzyk im wyja¶ni kiedy PO³o¿± kilka euro na tacê!

Suweren zaczyna siê wkurzaæ, to widaæ s³ychaæ i czuæ... i to jest
pocieszaj±ce. Tropiê takie w³a¶nie komentarze, m±dre, diagnozuj±ce
choroby naszego kraju, jak ten:

Cyt.:
"Polska potrzebuje likwidacji przywilejów - WSZYSTKICH
Mechanizmem degraduj±cym kraj i spo³eczeñstwo jest nagradzanie ludzi za ich cwano¶æ i pod³o¶æ, nie za¶ za pracê, pomys³owo¶æ, talent, czy zaanga¿owanie. Mechanizm ten podniesiony do bezwzglêdnego prawa zabi³ ekonomicznie komunizm, bo promowa³ zachowania nieefektywne i nieproduktywne, ale poprawne politycznie. powstrzymuje rozwój naszego kraju.

Polska sta³a sie ¿erowiskiem, w którym sposobem na przetrwanie jest w³a¶nie ¿erowanie. Bezwzglêdne, bezwstydne, bezpardonowe. Oczywi¶cie, ¿erowanie owo musi byæ opatrzone ¿±daniami zapewnienia GODNEGO ¿ycia, no i koniecznie S£U¯BY ojczy¼nie. Górnicy, rolnicy, s³u¿by mundurowe, politycy, w³adza wytworzy³a sfery przywilejów dla spo³ecznych grup i ³aduje w ten mechanizm zasoby spo³eczeñstwa, bo inaczej grupy te odsun± bie¿±ce ugrupowanie polityczne od w³adzy.
¯erowanie niszczy spo³eczn± solidarno¶æ i moralno¶æ.
Jakiekolwiek zmiany uzdrawiaj±ce zawsze oznaczaæ bêd± wej¶cie w konflikt z grupami korzystaj±cymi na mechanizmach chorych i niszcz±cych. Grupy te przeciwstawi± siê próbom podejmowania takich zmian, wiêc politycy robi± co¶ odwrotnego do tego co zrobione byæ powinno: MNO¯¡ PRZYWILEJE I BENEFICJENTÓW DECYZJI PAÑSTWA.
Pog³êbia siê patologia, bo ostatni± rzecz±, która w tym pañstwie prowadzi do zauwa¿alnych korzy¶ci finansowych, jest talent i praca."
/¿erowisko/

-- -
pulsar

Data: 2018-10-11 11:54:41
Autor: Wiesiaczek
W dniu 11.10.2018 o 09:03, pulsar pisze:
> [...]

Pog³êbia siê patologia, bo ostatni± rzecz±, która w tym pañstwie prowadzi do zauwa¿alnych korzy¶ci finansowych, jest talent i praca."

Nie stresuj siê tak, na tym w³a¶nie polega demokracja.
A chyba na ni± reki nie podniesiesz? :)

Krótko mówi±c: Zasad± jest schlebianie wyborcom, choæby byli têpi, jak topór u biednego ch³opa.

A propos: Jak widzisz mo¿liwo¶æ oderwania chama od KRUSU?
Chcesz mieæ traktory na drogach?

--
Wiesiaczek (dzi¶ z podkarpackiej wsi)
"Ja pijê tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-10-11 12:14:50
Autor: Pajdak
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
U¿ytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ppn6l3$hk4$1node2.news.atman.pl...
> [...]

A propos: Jak widzisz mo¿liwo¶æ oderwania chama od KRUSU?

To proste! POgoniæ PSL!

--
Pajdak

Data: 2018-10-11 12:17:00
Autor: pulsar
W dniu 11.10.2018 o 11:54, Wiesiaczek pisze:

Nie stresuj siê tak, na tym w³a¶nie polega demokracja.
A chyba na ni± reki nie podniesiesz? :)

Ale demokracje s± ró¿ne... porównaj chocia¿by szwedzk± i polsk±.
To która jest bardziej chora?

Krótko mówi±c: Zasad± jest schlebianie wyborcom, choæby byli têpi, jak topór u biednego ch³opa.

To dlatego w³a¶nie: do dupy z tak± demokracj± jak nasza... gdzie
w³adza bredzi, k³amie, psuje pañstwo, stawia siê ponad prawem...

A propos: Jak widzisz mo¿liwo¶æ oderwania chama od KRUSU?
Chcesz mieæ traktory na drogach?

To osobny temat dla polityków... na razie szukam takich,
którzy na pocz±tek podjêliby siê np zerwaæ konkordat... im
na pewno starczy³oby kiedy¶ odwagi zaj±æ siê i KRUS-em...
Ja nie rozumiem ducha tych przepisów dot.KRUS... to i nie
wiem jakby to uzdrowiæ...

-- -
pulsar

Data: 2018-10-11 05:21:30
Autor: Zenek Kapelinder
pos³owie PiS przeciwko deubekizacji
Ktora jest lepsza zalezy od punktu widzenia. W sprawie uchodzcow z Afryki nasza obecna demokracja jest lepsza.

Data: 2018-10-11 16:08:12
Autor: Wiesiaczek
W dniu 11.10.2018 o 12:17, pulsar pisze:
[...]

Szwecja jest monarchi± konstytucyjn±.
Razem z ca³± jej histori± nie da siê nijak porównywaæ z demokracj± tak± jaka jest u nas.
Nie zapominaj, ¿e istnia³a te¿ Niemiecka Republika Demokratyczna. Chcesz j± te¿ porównaæ?

Tak wiêc ta demokracja, jaka jest u nas, jest demokracj± na wskro¶ prawdziw± z wszelkimi jej konsekwencjami, a wiêc g³ównie z debilizmami.

[...]

Zgadzam siê w zupe³no¶ci. Niestety, to jest wina demokracji a nie w³adzy.

[...]

Zrównaæ prawa robotników i ch³opów w zakresie op³acania Ubezpieczeñ Spo³ecznych?

Konkordat jest tu mniej istotny. Przypomnê tylko, ¿e zosta³ "demokratycznie" podpisany w tajemnicy przed Narodem w nocy, za spraw± pani Suchockiej:)