poslowie tez placa

Data: 2013-08-29 00:35:32
Autor: J.F.
poslowie tez placa

http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,133290,14503377,Fotoradar_uchwycil_agenta_Tomka__Jechal_o_56_km_h.html

"Prokuratura Generalna skierowała wniosek o uchylenie immunitetu
poselskiego Tomaszowi Kaczmarkowi, zwanego agentem Tomkiem. Za to, że
znacznie przekroczył dopuszczalną prędkość - poinformowało RMF FM.    Tylko w lipcu i sierpniu, prokuratura wystąpiła z ośmioma wnioskami.
Rekordzistą jest świętokrzyski poseł Prawa i Sprawiedliwości agent
Tomek, który 21 kwietnia przekroczył dopuszczalną prędkość o 56
kilometrów na godzinę. Kolejny na liście był poseł Platformy
Obywatelskiej Leszek Jastrzębski (o 53 km/h). Fotoradar dwukrotnie
złapał też posła PiS Arkadiusza Czartoryskiego (o 28 km/h i o 27
km/h)."

o 500 zl takie kolomyje, czy chca powazniejsze zarzuty postawic ? To jak myslicie - jak im punkty zaczna zagladac w oczy, to zlagodza
przepisy, czy zwolnia i pomysla ze inni tez powinni zwolnic i placic ?
:-)

Motyl do roboty, jest okazja :-)

J.

Data: 2013-08-28 17:07:19
Autor: kogutek444
poslowie tez placa
W dniu czwartek, 29 sierpnia 2013 00:35:32 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
[...]

Papka medialna dla naiwnych. Niedawno było że numery samochodów którymi jeżdżą nie są wprowadzone do systemu. To żeby było że wprowadzili to wprowadzili na dzień i złapali kilku. Albo losowanie zrobili kogo " złapią". Motłoch zadowolony że równość i demokracja.. I tak trzymać. A tak przy okazji. W Łodzi w Biedronce jest zajebista pasztetowa. Ktoś mi powiedział że dobra. Kupiłem. składu nie czytałem ale kot jak wywąchał to żyć nie dał. Mnie tez smakuje.

Data: 2013-08-29 08:18:49
Autor: masti
poslowie tez placa
Dnia pięknego Thu, 29 Aug 2013 00:35:32 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

[...]

a ilu ten immunitet uchylono do tej pory?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-29 12:36:47
Autor: anacron
poslowie tez placa
W dniu 29.08.2013 00:35, J.F. pisze:
Motyl do roboty, jest okazja :-)

Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

--
anacron

Data: 2013-08-29 13:01:32
Autor: J.F
poslowie tez placa
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości
W dniu 29.08.2013 00:35, J.F. pisze:
Motyl do roboty, jest okazja :-)
Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

Ja tam mysle ze posel Tomek chetnie skorzysta z wszelkich mozliwosci, szczegolnie takich co podwaza fakt jechania 56 km za szybko.

Wiec wystarczy mu podeslac linki, i moze nastapi niespodzewane poparcie :-)

J.

Data: 2013-08-30 11:59:39
Autor: anacron
poslowie tez placa
W dniu 29.08.2013 13:01, J.F pisze:
[...]

Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

--
anacron

Data: 2013-08-30 13:31:26
Autor: nadir
poslowie tez placa
Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z SLD - "Każda szabla się liczy"?
;)

Data: 2013-08-30 16:19:58
Autor: J.F
poslowie tez placa
Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości
Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.
Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z SLD - "Każda szabla się liczy"?
;)

A jak cie beda wsadzac, to znajomy posel z dojsciem do mediow sie bardzo przyda :-)

J.

poslowie tez placa