poslowie tez placa

Data: 2013-08-29 12:36:47
Autor: anacron
poslowie tez placa
W dniu 29.08.2013 00:35, J.F. pisze:
Motyl do roboty, jest okazja :-)

Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

--
anacron

Data: 2013-08-29 13:01:32
Autor: J.F
poslowie tez placa
Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości
W dniu 29.08.2013 00:35, J.F. pisze:
Motyl do roboty, jest okazja :-)
Fakty dziś oglądaj. Zajęty jestem.

Ja tam mysle ze posel Tomek chetnie skorzysta z wszelkich mozliwosci, szczegolnie takich co podwaza fakt jechania 56 km za szybko.

Wiec wystarczy mu podeslac linki, i moze nastapi niespodzewane poparcie :-)

J.

Data: 2013-08-30 11:59:39
Autor: anacron
poslowie tez placa
W dniu 29.08.2013 13:01, J.F pisze:
[...]

Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

--
anacron

Data: 2013-08-30 13:31:26
Autor: nadir
poslowie tez placa
Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.

Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z SLD - "Każda szabla się liczy"?
;)

Data: 2013-08-30 16:19:58
Autor: J.F
poslowie tez placa
Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości
Nie wiem, czy chcę coś mieć wspólnego z tym człowiekiem.
Jak to powiedział już kiedyś prezes Kaczyński o jednym z posłów z SLD - "Każda szabla się liczy"?
;)

A jak cie beda wsadzac, to znajomy posel z dojsciem do mediow sie bardzo przyda :-)

J.

poslowie tez placa