pośmiejmy się - czyli jak ludzie odczytują bankowy hermetyczny język

Data: 2014-06-30 11:52:17
Autor: zarząd komplementariusza
pośmiejmy się - czyli jak ludzie odczytują bankowy hermetyczny język
myślałem że padnę, jak znajomy mi opowiadał, że
robił walutowy przelew "metodą na sępa". Nadstawiam
ucha, bo myślałem że dowiem się jak uniknąć opłat...

okazało się że koleś zrobił zwykły przelew SEPA ale że skrót SEPA nic mu nie mówił, to spamietał sobie to słówko przez skojarzenie z padlinożernym ptakiem

podzielcie się podobnymi opowieściami...

pośmiejmy się - czyli jak ludzie odczytują bankowy hermetyczny język