posrednik typu explander vs oddzial banku

Data: 2010-01-21 23:26:59
Autor: Cyb
posrednik typu explander vs oddzial banku
robie sobie rozpoznanie gdzie moge wziac kredyt walutowy.
i zdziwilo mnie lekko to, ze warunki dawane bezposrednio przez bank w
oddziale roznia sie od tych, ktore daje mi posrednik typu expander.
na razie roznica czasem dochodzi do prawie 10% (a czasem znacznie
mniej, zalezy to od warunkow) na korzysc explandera.

i teraz pytanie - to jest normalne czy po prostu expander "lekko
naciaga" wyniki, zeby zdobyc klienta a pozniej jakos tak samo wyjdzie,
ze koszt raty kredytu zalatwianego via expander "jakos tak sie zmieni"
i rata zblizy sie lub przekroczy taka, jaka mi daja w oddziale banku?

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2010-01-23 12:59:15
Autor: firmabezzus
posrednik typu explander vs oddzial banku

zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.finansio.pl

Data: 2010-01-24 19:32:46
Autor: kashmiri
posrednik typu explander vs oddzial banku
firmabezzus <madwex@WYTNIJ_TOmadwex.pl> had the courage to write:

zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.finansio.pl

To wystarczy, żeby was zbanować za spamowanie na grupie.

PLONK

posrednik typu explander vs oddzial banku