post. nakazowe + pełnomocnictwo

Data: 2009-05-14 16:37:10
Autor: Jacek Sołtysik
post. nakazowe + pełnomocnictwo
Mam kilka pytań odnośnie postępowania nakazowego:

1. Chciałbym ustanowić pełnomocnika do odbioru listów z sądu na potrzeby
jednej sprawy - czy mogę ustanowić takiego pełnomocnika dla jednej
konkretnej sprawy? Czy są do tego jakieś specjalne druczki/procedury,
czy wystarczy, że napiszę "Upoważniam ...", własnoręcznie się podpiszę i
wyślę do sądu?

2. Czy o takim upoważnieniu mam napisać w pkt 12 pozwu P czy to zupełnie
niezależna sprawa?

3. Jeśli własnoręcznie podpisze pozew P to czy muszę go zanieś osobiście
do biura podawczego, czy może to zrobić inna osoba? konkretnie ta sama,
której chcę dać upoważnienie do odbioru listów. (Wysyłania pozwu listem
chcę uniknąć)

4. Do sądu zaniosę 2 sztuki pozwu P i po 2 sztuki 4 dowodów - co mam
wpisać w pkt 12 pozwu ".. odpisów pozwu i wszystkich załączników,"

oryginalny pozew nie jest odpisem, więc wychodzi 9
wszystkich papierków będzie 10 (z oryginalnym pozwem)
a może 5 bo dowody mam liczyć pojedynczo niezależnie od liczby kopii?

post. nakazowe + pełnomocnictwo