postój przyczepy na poboczu...bez kół

Data: 2014-09-26 17:00:15
Autor: dddddddd
postój przyczepy na poboczu...bez kół
Witam,
czy pozostawiając przyczepę na poboczu bez jednego lub bez dwóch kół mogę narazić się na odholowanie (zgodnie z art 50a pkt1)? czy brak kół wskazuje że pojazd jest nieużywany? bo brak jednego to raczej zwykła usterka?

Łukasz

Data: 2014-09-29 17:47:39
Autor: huri_khan
postój przyczepy na poboczu...bez kół
Dnia Fri, 26 Sep 2014 17:00:15 +0200, dddddddd napisa(a):

Witam,
czy pozostawiajc przyczep na poboczu bez jednego lub bez dwch k mog narazi si na odholowanie (zgodnie z art 50a pkt1)? czy brak k wskazuje e pojazd jest nieuywany? bo brak jednego to raczej zwyka usterka?

Ile pc za reklamy przed wyborami ?  ;)

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2014-09-29 19:25:55
Autor: dddddddd
postj przyczepy na poboczu...bez k
W dniu 2014-09-29 17:47, huri_khan pisze:
[...]

akurat chodzi o reklam nowo otwieranego sklepu - miasto nie zgadza si na postawienie tablicy kierunkowej, a jest tam miejsce z wylanym asfaltem na poboczu wanie wielkoci przyczepki - nikt tam nie parkuje (przejedam tamtdy codziennie od kilku miesicy) bo bliej budynkw s lepsze miejsca, wic nikomu to nie bdzie przeszkadza - tylko zoliwcom ktrym przeszkadza wszystko...

ukasz

Data: 2014-09-29 20:06:09
Autor: Alf/red/
On 29/09/14 19:25, dddddddd wrote:
wic nikomu to nie bdzie przeszkadza

Ale i nikt nie zwrci uwagi, jeeli nie zainstalujesz duo byskajcych wiateek. Jaka tablica LED czy co, wiesz...

--
Alf/red/

Data: 2014-09-29 20:26:10
Autor: Liwiusz
Dnia Fri, 26 Sep 2014 17:00:15 +0200, dddddddd napisał(a):

[...]

Ile płącą za reklamy przed wyborami ?  ;)

akurat chodzi o reklamę nowo otwieranego sklepu - miasto nie zgadza się
na postawienie tablicy kierunkowej, a jest tam miejsce z wylanym
asfaltem na poboczu właśnie wielkości przyczepki - nikt tam nie parkuje
(przejeżdżam tamtędy codziennie od kilku miesięcy) bo bliżej budynków są
lepsze miejsca, więc nikomu to nie będzie przeszkadzać - tylko
złośliwcom którym przeszkadza wszystko...

No ale dlaczego ta przyczepa ma być bez kół?

--
Liwiusz

Data: 2014-09-29 20:56:36
Autor: Lewis
W dniu 2014-09-29 20:26, Liwiusz pisze:
[...]

Bo się komuś przyda :D

Lewis
https://www.facebook.com/turbolaabpl

Data: 2014-09-29 20:59:33
Autor: dddddddd
[...]

taki był pierwotny pomysł - bo koła nowe i ukradną :) no i łatwiej przestawić po pijaku przyczepę z kołami :)
ale docelowo poświęciłem dwie używane felgi zlipnymi oponami, które przetnę w widocznym miejscu -żeby było widać że uszkodzona i nie warto kraść

Łukasz

Data: 2014-09-29 21:17:18
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-09-29 20:59, dddddddd pisze:
[...]

Generalnie Twój pomysł nie powinien Cię ochronić przed karą
administracyjną za reklamowe używanie pasa drogowego bez zezwolenia.
Jakbyś miał neutralną reklamę, to możesz próbować rżnąć głupa, ale nie w
przypadku reklamy "strzałki" "tam jest sklep".

--
Liwiusz

Data: 2014-09-30 14:03:27
Autor: dddddddd

W dniu 2014-09-29 21:17, Liwiusz pisze:

> [...]
> Jakbyś miał neutralną reklamę, to możesz próbować rżnąć głupa, ale nie w
> przypadku reklamy "strzałki" "tam jest sklep".

nie szukam ucieczki przed karą,tylko przed odholowaniem.
nie żądam nic za darmo,stawiam reklamę to i opłaty się spodziewam...

Łukasz

Data: 2014-09-30 14:33:17
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-09-30 14:03, dddddddd pisze:
nie szukam ucieczki przed karą,tylko przed odholowaniem.

Odholowaniem jako porzucony, czy jako stojący w miejscu
niedozwolonym/niebezpiecznym?

--
Liwiusz

Data: 2014-09-30 17:20:41
Autor: dddddddd
W dniu 2014-09-30 14:33, Liwiusz pisze:
W dniu 2014-09-30 14:03, dddddddd pisze:
nie szukam ucieczki przed karą,tylko przed odholowaniem.

Odholowaniem jako porzucony, czy jako stojący w miejscu
niedozwolonym/niebezpiecznym?

jako porzucony - miejsce jest bezpieczne i dozwolone (pobocze drogi w terenie zabudowanym, nie jest to żadna droga osiedlowa, na poboczu ktoś wylał kawałek asfaltu więc i trawnika nie zniszczę)

Łukasz

Data: 2014-10-01 11:30:19
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.09.2014 17:20, dddddddd pisze:
[...]

Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla ciebie śmieci?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-10-01 12:16:04
Autor: Shrek
On 2014-10-01 11:30, Andrzej Lawa wrote:

[...]

Ogólnie to tacy rekamiarze to wszystko traktują jak śmietnik. Co zresztą widać. Mają wszystko w dupie, ale jak im ktoś "reklamę" przewróci czy podpali to wniebogłosy powołują się na prawo i zasady współżycia społecznego.

Shrek.

Data: 2014-10-01 12:52:53
Autor: dddddddd
W dniu 2014-10-01 11:30, Andrzej Lawa pisze:
[...]

:)
nie mam zdjęcia - ogólnie droga pobocza nie ma - jest krawężnik i trawa. Przy skrzyżowaniu jest chodnik, ale ja postawiłem przyczepę 30m od niego - w jednym miejscu ktoś chyba miał za dużo asfaltu i wylał na pobocze. Nie ma tam chodnika, nie ma żadnej trasy dla rowerów- ot wygląda mniej więcej jak miejsce parkingowe na jedno auto, równolegle do drogi. Przeszkadzać mogłoby jedynie jakby ktoś tam chciałby zaparkować - ale jak napisałem jeżdżę tamtędy przynajmniej od maja i nigdy nikt tam nie stanął - bo jest to oddalone od zabudowań
Temat z mojej strony zamykam- przyczepka już postawiona, na razie nikomu nie przeszkadza

Łukasz

Data: 2014-10-01 13:36:12
Autor: m
W dniu 01.10.2014 12:52, dddddddd pisze:

>Czyli chcesz zastawić swoją reklamą pobocze? A piesi i rowerzyści to dla
>ciebie śmieci?

:)
nie mam zdjęcia -

Daj link do Street View.

p. m.

Data: 2014-10-02 07:38:36
Autor: MarcinJM
W dniu 2014-10-01 12:52, dddddddd pisze:
 Temat z mojej strony zamykam- przyczepka już postawiona, na razie nikomu
nie przeszkadza

Poza tym, ze taka "reklama" gowno daje, to jeszcze szpeci.
Polska siurpyza.
Wszędzie gówien nauwieszane, skuteczność tego jest zero (nie licząc samozadowolenia inwestora).

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

postój przyczepy na poboczu...bez kół