postanowienie sądowe

Data: 2009-03-25 20:04:58
Autor: Qnick
postanowienie sądowe
Dnia 25-03-2009 o 16:23:19 Majka2000 <"majka200082[ns]"@wp.pl> napisał(a):

Witam,

Gdzie mogę znaleźć jakiś formularz lub wzór pisma o wydanie orzeczenia

To może i ja podepnę się pod pytanie. Mam zasądzony wyrok od byłego  pracodawcy o wypłate reszty należnej odprawy wraz z ustawowymi odsetkami z  klauzulą natychmiastowej wykonalności. Wyrok uległ już uprawomocnieniu  (minęło 21 dni) i teraz chciałbym uzyskać odpis tego wyroku. Czy można to  załatwić tylko listownie czy trzeba jechać do sądu ? Pytam sie ponieważ  przeprowadziłem się z tej miejscocowści o 300 km i nie chce mie się tam  jechac po papierek. Jeśli można to załatwic to co oprócz pisma powinienem  dołączyć żeby odbyło się to skutecznie i bez przeszkód ?
Pozdrawiam
qnick

postanowienie sądowe