postępowanie sądów pracy

Data: 2010-06-23 21:27:30
Autor: Johnson
postępowanie sądów pracy
Jotte pisze:

Ostatnio docierają do mnie sygnały, że sądy pracy podczas postępowań procesowych dążą coraz częściej do skłonienia stron do zawarcia ugody już na pierwszej rozprawie. Nawet w sprawach, w których istnieje duże prawdopodobieństwo wygranej jednej ze stron (zwykle - pracownika).

Prawidłowo. Każdy sąd winien tak robić (art. 223 kpc). Każda ugoda jest lepsza od najmądrzejszego wyroku.

> Nawet w sprawach, w których istnieje duże
> prawdopodobieństwo wygranej jednej ze stron (zwykle - pracownika).

W każdej sprawie istnieje prawie pewność że jedna ze stron wygra ;) czyli każda ugoda pozbawia kogoś wygranej.

--
@2009 Johnson
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać. Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.

postępowanie sądów pracy