postępy skurwienia Niesioła

Data: 2009-03-16 11:15:46
Autor: Ensitherum
postępy skurwienia Niesioła
wazelinuję. nawet Pitera wydaje się być zniesmaczona postawą tej prostytutki politycznej, choć większej rozbieżności nie należy oczekiwać. wszak kurwa kurwie łba nie urwie:

Pitera: Sprawa Pawlaka nie jest zamknięta

"Zaskoczyły mnie słowa Stefana Niesiołowskiego, że sprawa Waldemara Pawlaka jest zamknięta, bo ona nie jest zamknięta" - mówi Julia Pitera o kontrowersjach wokół wicepremiera. Po raz kolejny powtórzyła, że Pawlak nie powinien być szefem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych.

"Sprawa Pawlaka nie jest zamknięta. Ona będzie rozwiązana. Wątpię, żeby doszło do złamania prawa w przypadku Pawlaka(...) Widzę natomiast wyraźny konflikt interesów" - powiedziała Julia Pitera w Radiu Zet.

http://www.dziennik.pl/polityka/article341382/Pitera_Sprawa_Pawlaka_nie_jest_zamknieta.html

Data: 2009-03-16 11:16:30
Autor: Ensitherum
postępy skurwienia Niesioła
ups.. nie ta grupa, sorry:]

Data: 2009-03-16 11:29:10
Autor: Andrzej Adam Filip
postępy skurwienia Niesioła
Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl> pisze:

ups.. nie ta grupa, sorry:]

Niesiołowski (PO), Pitera (PO) i Pawlak (PSL) to nie polityka? :-)

Hazard jest bliski kradzieży, a cudzołóstwo jest bramą morderstwa.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-16 12:49:59
Autor: Piotr
postępy skurwienia Niesioła
Dnia Mon, 16 Mar 2009 11:16:30 +0100, Ensitherum napisał(a):

ups.. nie ta grupa, sorry:]

No i temat posta do dupy, Myszkiewicz po zakapowaniu narzeczonej już
nie robi postępów, he, he...
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-16 13:58:41
Autor: aprecjator
postępy skurwienia Niesioła
Ensitherum <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał(a):
ups.. nie ta grupa, sorry:]
W przypadku tego .... to faktycznie pPOmyliłeś gruppę.
POwinien był post umieszczony być na gruppie zdrowie psychiczne.

Data: 2009-03-16 15:00:11
Autor: Vic
  aprecjator wrote:
W przypadku tego .... to faktycznie pPOmyliłeś gruppę.
POwinien był post umieszczony być na gruppie zdrowie psychiczne.

A koledze to się chyba klawisz 'shift' zacina...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-16 14:03:04
Autor: aPrecjator
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  aprecjator wrote:
> W przypadku tego .... to faktycznie pPOmyliłeś gruppę.
> POwinien był post umieszczony być na gruppie zdrowie psychiczne.

A koledze to się chyba klawisz 'shift' zacina...

 To POzostałość POstu o biografii a.m.
?

Data: 2009-03-16 15:08:03
Autor: Vic
aPrecjator wrote:
A koledze to się chyba klawisz 'shift' zacina...

 To POzostałość POstu o biografii a.m.

O! Dalej sie zacina.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-03-16 14:53:35
Autor: aprecjator
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
aPrecjator wrote:

>  To POzostałość POstu o biografii a.m.

O! Dalej sie zacina.

Do końca świata i o jeden dzień dłużej będzie się czkawką odbijąć.
POzdrowienia dla owsika.

--

postępy skurwienia Niesioła