postmount do reby

Data: 2009-10-03 23:54:52
Autor: mariuszmo
postmount do reby
Głupia sprawa, zmieniłem amor na reba 2009 i
głowie sie jak złożyć postmount  avida do tego widelca.
Adapter PM dostałem w komplecie jeszcze jak kupowałem dawno temu hamulec, ponieważ miałem wcześniej IS to adapter  leżał w pudełku, teraz jakoś nie moge tego złożyć aby nie spreżynowało itp, tak jakby ten adapter był jakiś krzywy  bo jak usiłuje założyć tak jak mówi logika to się nie chce dać.
Macie może jakieś fotki aby mozna było zobaczyć jak jest przykręcony avid z tarczą 185 do nowej reby? Wbrew pozorom nie jest łatwo znaleźć

Data: 2009-10-04 00:27:08
Autor: mariuszmo
postmount do reby
znalazłem takie oto foto na allegro:

http://sklepy.allegro.pl/item731297221_hamulce_avid_juicy_ultimate_biale_185_160_tarcze.html

mniej więcej widac tam o co chodzi. Adapter jest u góry tego zdjęcia szerszy a u dołu węższy i dół adapteru trzeba na siłę doginać aby stykały się obydwie części adaptera z hamulcem. Nawet nie wystarcza zakresu regulacji tych podkładek i aby obydwie strony przylegały trzeba użyć dużej siły.

Data: 2009-10-04 07:52:18
Autor: CeZ__134
postmount do reby

[...]

Nie masz czasem od nowosci odwrotnie przykreconego adaptera do zacisku hamulca, ktory chcesz przykrecic do mocowania amorze  ? Adapter na bank nie jest krzywy :)

CeZ__134

Data: 2009-10-04 11:02:56
Autor: mariuszmo
postmount do reby

Nie masz czasem od nowosci odwrotnie przykreconego adaptera do zacisku
hamulca, ktory chcesz przykrecic do mocowania amorze  ? Adapter na bank nie jest krzywy :)

CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę wiec pomyłka nie wchodzi w gre

Data: 2009-10-04 04:32:30
Autor: Iras
postmount do reby
On 4 Paź, 11:02, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
> [...]

> CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę
wiec pomyłka nie wchodzi w grę
mam Stroker'y i wygląda to u mnie tak:
[URL=http://img98.imageshack.us/i/20091004.jpg/][IMG]http://
img98.imageshack.us/img98/7418/20091004.th.jpg[/IMG][/URL]

Data: 2009-10-04 04:33:06
Autor: Iras
postmount do reby
> [...]

> CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę

mam Stroker'y i u mnie wygląda to tak: