postmount do reby

Data: 2009-10-04 00:27:08
Autor: mariuszmo
postmount do reby
znalazłem takie oto foto na allegro:

http://sklepy.allegro.pl/item731297221_hamulce_avid_juicy_ultimate_biale_185_160_tarcze.html

mniej więcej widac tam o co chodzi. Adapter jest u góry tego zdjęcia szerszy a u dołu węższy i dół adapteru trzeba na siłę doginać aby stykały się obydwie części adaptera z hamulcem. Nawet nie wystarcza zakresu regulacji tych podkładek i aby obydwie strony przylegały trzeba użyć dużej siły.

Data: 2009-10-04 07:52:18
Autor: CeZ__134
postmount do reby

[...]

Nie masz czasem od nowosci odwrotnie przykreconego adaptera do zacisku hamulca, ktory chcesz przykrecic do mocowania amorze  ? Adapter na bank nie jest krzywy :)

CeZ__134

Data: 2009-10-04 11:02:56
Autor: mariuszmo
postmount do reby

Nie masz czasem od nowosci odwrotnie przykreconego adaptera do zacisku
hamulca, ktory chcesz przykrecic do mocowania amorze  ? Adapter na bank nie jest krzywy :)

CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę wiec pomyłka nie wchodzi w gre

Data: 2009-10-04 04:32:30
Autor: Iras
postmount do reby
On 4 Paź, 11:02, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:
> [...]

> CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę
wiec pomyłka nie wchodzi w grę
mam Stroker'y i wygląda to u mnie tak:
[URL=http://img98.imageshack.us/i/20091004.jpg/][IMG]http://
img98.imageshack.us/img98/7418/20091004.th.jpg[/IMG][/URL]

Data: 2009-10-04 04:33:06
Autor: Iras
postmount do reby
> [...]

> CeZ__134

nie bo odapter teraz zmieniałem, zresztą adapter ma strzałką zaznaczoną górę

mam Stroker'y i u mnie wygląda to tak: