postój z placem zabaw kielce?

Data: 2011-07-09 14:50:48
Autor: mram11
postój z placem zabaw kielce?
Poszukuje miejsca gdzie mozna zrobic przerwe w podrozy z maluchami w
okolicach Kielc, zajazd lub stacja benzynowa z placem zabaw.
preferowana przy trasie na piotrkow/lodz lub sandomierz/kielce.

Data: 2011-07-10 09:45:12
Autor: Jawi
postĂłj z placem zabaw kielce?
W dniu 2011-07-09 23:50, mram11 pisze:
Poszukuje miejsca gdzie mozna zrobic przerwe w podrozy z maluchami w
okolicach Kielc, zajazd lub stacja benzynowa z placem zabaw.
preferowana przy trasie na piotrkow/lodz lub sandomierz/kielce.
no ja to się zatrzymywałem przy MC'Donaldach:)

--

postój z placem zabaw kielce?