postojówki bluevision

Data: 2014-07-28 12:58:53
Autor: zhbick
postojówki bluevision
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności podczas kontroli drogowej?

Data: 2014-07-28 13:14:39
Autor: Trybun
postojówki bluevision
W dniu 2014-07-28 12:58, zhbick pisze:
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności podczas kontroli drogowej?

W poprzednim aucie miałem założone H4 o niebieskawej poświacie. O ile sobie przypominam to nie miałem kontroli drogowej w tym pojeździe, ale na przeglądzie, diagnosta dawał do zrozumienia że robi wielką łaskę z powodu tych żarówek, zaliczając przegląd.

Data: 2014-07-28 13:27:14
Autor: Kapibara
postojówki bluevision
Dnia Mon, 28 Jul 2014 12:58:53 +0200, zhbick napisał(a):

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności podczas kontroli drogowej?

Przecież one mają homologację. Poza tym one świecą po prostu na biało. :)
Używałem, bez problemu. Spaliły się po jakiś 20kkm.

Data: 2014-07-29 11:16:39
Autor: tᴏ
postojówki bluevision
zhbick wrote:

Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów używa niebieskawych postojówek (np
Phillipsowskie BlueVision) i miał z tego powodu jakieś nieprzyjemności
podczas kontroli drogowej?

W nich nie ma nic niebieskiego, poza kolorem bańki, świeci to żółtawo, tylko mniej żółtawo, niż zwykłe.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

postojówki bluevision