postulat o nakaz montowania podgrzewania

Data: 2017-01-15 19:00:50
Autor: Budzik
postulat o nakaz montowania podgrzewania
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

Dzisiaj w drodze do pracy dwukrotnie zatamowałem ruch na większych
ulicach i prawie przejechałem po butach dla niewiasty z prędkością
0,43 km/h. Do tych tragicznych aktów piractwa drogowego nie doszłoby,
gdyby mój bolid był wyposażony w elektryczne podgrzewanie przedniej
szyby. Dlatego postuluję o zamienienie nakazu jeżdżenia z włączonymi
światłami w czasie dobrej widoczności, na nakaz montowania wyżej
wymienionego podgrzewania w nowych samochodach. Jak w fordzie.

Ja nie rozumiem...
Przejechanie po butach dla niewiasty to w sumie nic złego.
Nie ma zresztą znaczenia czy one były meskie czy damskie...
Pol kilometra na godzine to tez w sumie zadna predkosc.
No chyba ze jednak chciałes powiedzieć coś innego?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

postulat o nakaz montowania podgrzewania