posze o rade

Data: 2013-06-12 09:08:33
Autor: Magic
posze o rade
Witek.

W dniu 2013-06-11 22:03, elvira pisze:
Witam,
chcialabym kupic pierwszy motocykl i mam duze problemy z wyborem. Mam
prawko od 3 lat. Na tym moja przygoda z motocyklami sie zaczela i
skonczyla. Nie mam zadnego doswiadczenia w jezdzie. Chcialabym zaczac
jezdzic ale nie wiem co kupic. Mam 165cm wzrostu, waze 55kg wiec mialam
problemy na egzaminie z 250, byla ciezka. Chcialabym przeznaczyc na
motocykl ok 15tys zl, ale moze i wiecej. Mieszkam teraz w Anglii, wiec
nie mam sie kogo poradzic w tej kwestii wyboru motocyklu, nie ma kto ze
mna jechac i obejrzec czy motocykl jest w dobrym stanie. Prosze
poradzcie mi jaka marka, roczniuk jest warty zainteresowania,
niezawodny, tani w utrzymaniu itd. Interesuja mnie motocykle sportowe,
moze jakas 250. Myslalam o kawasaki ninja albo hondzie.

No to po kolei.
Witaj na grupie, bardzo fajnie się przedstawiłaś.
Zapraszam do lektury FAQ, link masz w stopce. Artykuły tam zawarte powinny odpowiedzieć na część Twoich dylematów, zwłaszcza FAQbot.
Jeśli 250 była przyciężkawa, to zastanów się nad czymś mniejszym, ale to bardziej kwestia wprawy i odpowiedniej techniki, w Anglii macie sporo kursów doszkalających z których możesz skorzystać.
Z małych sportów faktycznie najsensowniejszymi wyborami są Ninja 250 i CBR 250, ale z uwagi na dużą ilość kosztownych plastików które szlag trafi przy pierwszej, nieuchronnej glebie zastanów się nad Hondą VTR 250. W Twoim budżecie spokojnie się zmieści dobra używka i zostanie Ci na crashpady albo gmole.
Co do pomocy na miejscu to zależy w jakiej części Anglii jesteś. Mamy kilku starych grupowiczów w Londku i okolicach, kilku w dalszych rejonach, ale generalnie Polaków jest tam teraz tylu, że powinnaś na kogoś trafić bez większych kłopotów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

posze o rade