poszukiwane

Data: 2009-06-27 23:49:51
Autor: Tiber
poszukiwane
leon, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości op.uv67du1lttirfm@dowolny.telgam.pl pobredza:

Witam .

Szukam cos podobne go do Bracia Grimm. Sleepy hollow (jezdziec bez
glowy) czy Stardust (gwiezdny pyl).
Moze ktos cos polecic?

Hm, "From Hell", też mroczny, też Depp i całkiem udany. "Village"? Jeśli "Bracia Grimm" to od biedy "Van Helsing". Pewnie powinieneś się też zainteresować następnym filmem Gilliama - http://www.imdb.com/title/tt1054606/

Nie widziałem jeszcze "Stardust", więc nie wiem czy ci polecić "The Golden Compass".

--
tbr

Data: 2009-06-28 11:06:31
Autor: Thomas
poszukiwane

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h26463$5h3$1news.onet.pl...
[...]

"Miasto zaginionych dzieci" ewentualnie.

Thomas

poszukiwane